کشته شدن 160 داعشی روسی در سوریه

کشته شدن 160 داعشی روسی در سوریه
پنج‌شنبه 28 آبان 1394 - 19:22

وزارت امور خارجه روسیه از کشته شدن 160 عنصر گروهک تروریستی داعش خبر داد که دارای تابعیت روسیه بودند .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "اولیگ سرومولوتف" معاون وزیر امور خارجه روسیه روز پنج شنبه گفت: در وضعیت کنونی حدود 25 هزار تروریست خارجی از جمله از جمله عناصری از کشورهای عربی، اروپا، روسیه و اتحادیه کشورهای مستقل مشترک المنافع زیر پرچم گروهک داعش در حال جنگیدن هستند.
معاون وزیر امور خارجه روسیه تصریح کرد: 2719 شهروند روسیه برای جنگ به روسیه رفته اند و 160 تن از آنها کشته شده اند و 73 نفر از آنها نیز پس بازگشت به روسیه محکوم شده اند و 36 عنصر افراطی دیگر نیز از میان کسانی که به روسیه بازگشته اند دستگیر شده اند.
سرگئی ربایکوف معاون دیگر وزیر امور خارجه روسیه اظهار داشت: منفجر کردن هواپیمای روسیه بر فراز صحرای سینا و حملات پاریس، ترکیه عراق و لبنان ضرورت تلاش مشترک برای مقابله با چالش های جدید در زمینه امنیت را بیش از پیش اثبات کرد.
ربایکف تأکید کرد: جهان با مرحله جدیدی از تغییرات ریشه ای در زمینه استقرار مجدد مراکز قدرت جهانی و ظهور قطب های جدید قدرت و تأثیر مواجه است.
معاون وزیر امور خارجه روسیه افزود: هیچ کشوری در جهان با هر اندازه قدرتی که داشته باشد، قادر نیست بر جهان حکومت و با کلیه چالش های فراروی آن مقابله کند.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها