خدمت بزرگ داعش به اسرائیل

خدمت بزرگ داعش به اسرائیل
پنج‌شنبه 28 آبان 1394 - 20:38

گروه تروریستی داعش با ویران کردن کشورهای منطقه در حال ارائه بزرگترین خدمت به گروه تروریستی داعش است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در بخشهایی از مطلب "سامر الیاس" در روسیا الیوم آمده است:
عملیات داعش و دیگر گروه‌های تروریستی به نفع اسرائیل است، و اسرائیل از قدرت گرفتن گروه‌های افراطی سود بسیاری برده است. این رژیم درحالیکه تلاش می کند چهره خارجی خود را بهبود بخشد؛ در سیاستهای داخلی خود افراطی گری را در پیش گرفته است.
قرار گرفتن جنایتهای داعش و تلاشهای بین المللی برای مقابله با این گروه تروریستی در عناوین اصلی خبرها، باعث بی توجهی رسانه ها به مسأله فلسطین شده است.
کابینه بنیامین نتانیاهو از فرصت مشغول شدن دنیا به جنایتهای داعش استفاده کرده، و در حال سرپوش گذاشتن بر جنایتهای روزانه خود علیه فلسطینی‌ها در کرانه باختری و غزه و داخل خط سبز است، و با تصویب قوانین نژادپرستانه در حال شدت بخشیدن به نقض حقوق فلسطینی‌ها است.
نتانیاهو همچنین با تکرار اظهارات گذشته خود در واشنگتن برای درپیش گرفتن اقدامات یکجانبه در اراضی فلسطین، اشغال بخشهایی از کرانه باختری را بعید نمی داند، به صورتیکه در کنفرانسی درقدس گفته است: "گامهایی یکجانبه وجود دارد .. منتظر باشید تا آنها را ببینید."
اسرائیل با ادعای تلاش برای مقابله با خطرات امنیتی به دلیل گسترش داعش و گروه های افراطی دیگر، میلیاردها دلار به عنوان کمک دریافت کرده است.
علاوه بر این، ویران شدن زیرساختها در مناطق گسترده‌ای از سوریه، در راستای تحقق رؤیای افراطی های یهودی مانند "آویگدور لیبرمن" وزیر خارجه سابق این رژیم برای بازگرداندن سوریه به قرون وسطی، آن هم بدون پرداخت هیچ هزینه ای است.
تاریخ سرانجام حقیقت "داعش" و "القاعده" و مؤسسان گروه‌های تروریستی را فاش خواهد کرد؛ ولی اکنون این مسأله آشکار است که ایجاد گروه‌هایی مانند داعش و القاعده به نفع اسرائیل است، و حجم خدمات اینگونه ‌گروه‌های تروریستی به اسرائیل و اهداف این رژیم قابل تصور نیست.

پربیننده ترین خبرها