پاتکِ ارتش سوریه به گروههای تروریست در درعا

جمعه 29 آبان 1394 - 14:29

تلاش گروههای تروریست برای بازپس گیری اراضیِ از دست رفته خود در اطراف شهر الشیخ مسکین در شمال درعا، با دلاوری های ارتش سوریه ناکام ماند.

 

یکی از سربازان ارتش سوریه

به گزارش خبرنگار شبکه العالم از سوریه، عناصر مسلح دو گروه تروریستی جبهه النصره و جنبش المثنی، به مناطقِ اطراف شهر الشیخ مسکین در حومۀ شمالی شهر درعا حمله ور شدند تا بتوانند این مناطق را از ارتش سوریه بازپس بگیرند، اما نه تنها به آرزوی خود نرسیدند بلکه متحمل شکستی سخت و تلفات جانی شدند؛ به طوری که سرکردۀ گروهکِ موسوم به گردان خلفای راشدین کشته شد. 

یکی از سربازان ارتش سوریه به خبرنگار شبکه العالم گفت: درگیری ها در منطقه الجائر که کانون درگیری ها در اطراف شیخ مسکین است، در امتداد هفت کیلومتر، به شدت جریان دارد.

در این میان، ارتش سوریه حملات خود علیه گروه های مسلح تروریست را در مناطق مختلف ادامه می دهد و در همین راستا، عناصر تروریستِ جبهه النصره را در نزدیکی پُلِ الغاريۀ غربی هدف قرار داد.

 

یکی از سربازان نیروی زمینی ارتش سوریه

یکی از سربازان ارتش سوریه به خبرنگار شبکه العالم گفت که ارتش سوریه عناصر مسلحِ موجود در درعا را در همه جای این منطقه، هدف قرار داد و علاوه بر عملیات زمینی، نیروی هوایی نیز در این زمینه فعال است.

با وجود گسترۀ پهناور حومۀ درعا، ارتش سوریه همچنان در حفظ روند حملات توانمند ظاهر شده است و با توجه به نقشه های نظامی خود، عرصۀ جغرافیایی را بر عناصر مسلح تروریست در اکثر مناطقِ درعا تنگ کرده است.

ارتش سوریه در تلاش است تا با کنترل بر مناطق اصلی در شهر شیخ مسکین، زمینه قطع امدادرسانی به عناصر مسلح تروریست و محاصره شدنِ آن ها در داخل شهر را فراهم کند.

26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها