دلیل لغو بازی تیم‌های فوتبال آلمان و هلند

دلیل لغو بازی تیم‌های فوتبال آلمان و هلند
جمعه 29 آبان 1394 - 21:19

آلمان از ترس حملات تروریستی بازی دوستانه تیم ملی فوتبال خود با تیم ملی هلند را لغو کرد .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه "بیلد" چاپ آلمان با استناد به گزارش محرمانه دفتر فدرال حمایت از قانون اساسی این کشور ( بی اف وی BFV ) نوشت : برلین مجبور به لغو بازی دوستانه تیم ملی فوتبال آلمان (منشافت) و تیم ملی هلند در شهر هانوفر شد زیرا اطلاعاتی درباره احتمال حمله تروریستی به این شهر و ورزشگاه اش دریافت کرده بود.
روزنامه بیلد تأکید کرد: توطئه ای برای وارد کردن چند بمب با آمبولانس به داخل ورزشگاه هانوفر و منفجر کردن آن در وسط این ورزشگاه هنگام بازی دوستانه تیم های ملی فوتبال آلمان و هلند در روز سه شنبه این هفته آماده شده بود و قرار بود فرمانده گروهک تروریستی نیز خود را در میان تماشاچیان پنهان کند و به تصویربرداری از لحظات انفجار بمب ها بپردازد . 
وزارت کشور آلمان هنوز گزارش روزنامه بیلد را تأیید و یا رد نکرده است .
هانز جورج ماسن رئیس بی اف وی نیز درباره علت لغو بازی دوستانه تیم های فوتبال آلمان و هلند به طور خلاصه گفت : ما اطلاعات بسیار دقیقی در اختیار داشتیم . 
بی اف وی در گزارش محرمانه خود درباره احتمال حمله تروریستی به اصلی ترین ایستگاه قطار شهر هانوفر در نیمه شب ، هشدار داده بود .
پلیس آلمان سه شنبه شب کیفی را در ایستگاه قطار شهر هانوفر پیدا و آن را منفجر کرد ولی مواد منفجره ای در این کیف وجود نداشت. 
 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها