پیام سربازان روس به داعش !

پیام سربازان روس به داعش !
شنبه 30 آبان 1394 - 14:36

نیروهای روسیه با نوشتن جمله‌هایی مانند "به خاطر ملت ما" و " به خاطر پاریس " روی بمبها، مواضع داعش را در سوریه هدف قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از "میدل است آنلاین" تلویزیون روسیه فیلمی را پخش کرد که در این فیلم یک مرد جملات "به خاطر ملت ما و به خاطر پاریس" را با قلمی سیاه روی بمب ها می نویسد. چند دقیقه پس از آن یکی از جنگنده های مستقر در پایگاهی هوایی در سوریه، با این بمب ها از زمین بلند می شود. 
وزارت دفاع روسیه نیز در صفحه خود در تویتر نوشت: به خاطر ملت ما، به خاطر پاریس. خلبانان و نیروهای فنی در پایگاه هوایی الحمیمیم با پست هوایی فوری، پیامی را به تروریست ها فرستادند.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه این هفته اعلام کرد که عاملان انفجار هواپیمای روسی بر فراز شبه جزیره سینا را مجازات خواهد کرد.
یک فروند هواپیمای مسافربری روسیه با 224 سرنشین و خدمه که اکثر سرنشینان آن گردشگران روس بودند ، ماه گذشته (اکتبر) در شبه جزیره سینای مصر سقوط کرد و همه سرنشینان و خدمه آن کشته شدند .
پس از حملات پاریس که 130 کشته برجا گذاشت ، پوتین و همتای فرانسوی او "فرانسوا اولاند" درباره همکاری و هماهنگی نظامی تنگاتنگ با یکدیگر در سوریه به توافق رسیدند .
همچنین تصاویر تأیید نشده ای در اینترنت منتشر شده است که نشان می دهد تعدادی موشک آمریکایی به سوی سوریه نشانه گرفته شده و عبارت "از پاریس ، با احترام " روی آن نوشته شده است .
داعش مسؤولیت سقوط هواپیمای روسی را به عهده گرفت و اعلام کرد که در واکنش به حملات هوایی روسیه در سوریه، هواپیمای روسی را سرنگون کرده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها