پیشروی ارتش سوریه در غوطه شرقی + فیلم

شنبه 30 آبان 1394 - 15:15

ریف دمشق(العالم)- ارتش سوریه با پیشروی قابل ملاحظه در منطقه "بالا" در عمق غوطه شرقی در ریف دمشق به عملیات در سایر محورها در میان فروپاشی سریع صفوف تروریست ها ادامه می دهد.

به گزارش روز شنبه خبرنگار شبکه خبری العالم، منابع نظامی سوری بر ادامه عملیات در تمامی مناطق غوطه به خصوص بعد از تضعیف تروریست ها و درخواست های آنان برای توقف پیشروی ارتش در این مناطق تاکید کردند.
بنابر این گزارش، عملیات ارتش و درگیری با گروه های مسلح و تروریست در غوطه شرقی در حومه دمشق ادامه دارد، نیروهای ارتش حمله به تروریست ها را در منطقه "بالا" در عمق غوطه شرقی افزایش داده  اند و نیروی زمینی ارتش سوریه نیز بعد از درگیری های شدید با تروریست ها و شکست آنان در این منطقه پیشروی کرده است.
یک منبع نظامی در گفت و گو با خبرنگار العالم خاطرنشان کرد، جبهه های درگیری با تروریست ها هم اکنون در محور فرودگاه مرج السلطان، نولی، دیرسلمان و البلالی فعال است و نیروهای سوری به پیشروی های مستمری در این جبهه ها دست یافته اند.

کشته شدن 15تروریست در منطقه المرج
در همین حال منابع نظامی سوری از کشته شدن 15 تروریست گروه "زهران علوش"، خبر دادند که سعی داشتند اجساد کشته های خود را از صحنه درگیری در المرج به عقب ببرند.

زهران علوش سرکرده گروه تروریستی موسوم به جیش الاسلام است که در سوریه به صورت مستقیم از سوی عربستان سعودی حمایت مالی و تسلیحاتی می شود.
این منابع افزودند: بیشترین خسارات به تروریست ها در فرودگاه مرج السلطان به سمت دیر سلمان به دلیل بمباران مستمر این مناطق در طول 24 ساعت گذشته وارد شده است.
جنگنده های سوری نیز مواضع و تجهیرات تررویست ها را در محور دیر العصافیر در عمق غوطه هدف قرار دادند که به کشته و مجروح شدن شماری از تروریست ها منجر شد.
عملیات ارتش سوریه در تمام مناطق غوطه شرقی و به خصوص منطقه دیرالعصفیر ادامه دارد و ارتش با رصد تحرکات تروریست ها تجهیزات و چندین مواضع آنها در این منطقه هدف قرار داد.

آتش سنگین توپخانه ارتش سوریه بر مواضع تروریست ها
در محور عین ترما نزدیک جوبر آتش سنگین توپخانه، مواضع تروریست ها را همزمان با درگیری های شدید میان دو طرف در خطوط تماس هدف قرار داد و ارتش دو موضع گروه تروریستی موسوم به جیش الاسلام را در دوما که مرکز تروریست های غوطه به شمار می رود، منهدم کرد.

پربیننده ترین خبرها