با حمایت هوایی روسیه می گیرد؛

تدارک ارتش سوریه برای مرحله دوم عملیات حلب + فیلم

يکشنبه 1 آذر 1394 - 15:18

حلب(العالم) ـ ارتش سوریه خود را برای مرحله دوم عملیات علیه گروه های تروریستی در حومه جنوبی حلب آماده می کند.

خبرنگار شبکه العالم روز یکشنبه از سوریه گزارش داد، ارتش سوریه پس از رسیدن به نزدیکی جاده بین المللی دمشق – حلب و مستحکم کردن پایگاه ها و مواضع خود در حومه شمالی این شهر، خود را برای حمله توپخانه ای و موشکی به مواضع تروریست های مستقر در مناطق حومۀ شهرهای همجوار حلب و ادلب و مرحله دوم عملیات در حلب آماده می کند.

بنابر این گزارش نیروهای هوایی سوریه و روسیه در حال همکاری و هماهنگی لازم برای انهدام شمار بیشتری از مواضع تروریست هستند و در همین خصوص چندی پیش در عملیاتی مواضع تروریست ها را در روستاهای  الزریه، داره عزه و الاتارب در حومه غربی حلب منهدم کردند. 
یکی از افسران ارتش سوریه در مصاحبه با خبرنگار العالم گفت: پیشروی در حومه جنوبی حلب ادامه دارد و مرحله اول عملیات با کنترل بلندی های استراتژیک اجرا شد.
پشتیبانی هوایی سوریه و روسیه، کنترل نیروهای پیاده سوری بر این بلندی های استراتژیک را آسان کرد و ارتش در حال مستحکم کردن مواضع خود در این بلندی هاست.
ارتش سوریه در حومه غربی حلب نیز حملات تروریست ها را دفع کرد و در منطقه البریج در شمال شرق این شهر مانع پیشروی تروریست ها و موفق به دفع حملات آنها شد.
کارشناسان نظامی معتقدند که استفاده روسیه از بمب افکن های استراتژیک برای انهدام مواضع اصلی و مهم گروه های تروریستی در حومه شهرهای حلب و ادلب تأثیر مثبت در عملیات ارتش سوریه خواهد گذاشت.

پربیننده ترین خبرها