طراحی پوستر تبلیغی داعش در مدرسه آمریکایی! +فیلم

يکشنبه 1 آذر 1394 - 20:17

معلم مدرسه‌ای در آمریکا، در اقدامی بحث برانگیز از دانش آموزان خواست یک پوستر تبلیغاتی برای گروه تروریستی داعش طراحی کنند!

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سی ان ان، این تکلیف معلم برای دانش آموزان خشم تعدادی از اولیا را برانگیخت. آنها معتقدند این تکلیف برای نوجوانان مناسب نیست به خصوص در زمان حاضر که بعد از حملات پاریس همه دنیا در برابر تهدیدات تروریستی در آماده باش به سر می برند.

مادر یکی از دانش آموزان با نوشتن نامه برای معلم مربوطه و مدیران مدرسه از آنها درباره این اقدام جواب خواست و اظهار داشت که اگر حملات پاریس علت این اقدام بوده بهتر بود که به شکل دیگری عمل می شد و به عنوان مثال از دانش آموزان خواسته می شد که درباره پیامدهای تاسف بار این اتفاق در کلاس صحبت کنند.

بعد از مدت کوتاهی مدیران مدرسه در پاسخ به مادر دانش آموز ضمن انتقال عذرخواهی معلم خاطرنشان کردند که تکلیف مزبور منتفی شده و تکالیفی که به مدرسه ارایه شده نیز دور ریخته شده اند.

مدیران مدرسه در توضیح گفتند معلم مزبور که مطالعات خاورمیانه تدریس می کند، تازه کار و در حال آموزش است و مدیران در جلسه ای خصوصی با وی موضوع را بررسی کرده اند.

این معلم آمریکایی انجام این تکلیف عجیب را از 60 دانش آموز خواسته بود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها