جدید ترین فیلم از حملات هوایی روسیه به داعش

دوشنبه 2 آذر 1394 - 20:57

العالم - ارتش روسیه اعلام کرد که بمب افکن های روسی در 48 ساعت گذشته، 472 موضع و مرکز متعلق به تروریست ها را در سوریه هدف خود قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، وزارت دفاع روسیه امروز (دوشنبه) در بیانیه ای اعلام کرد که ارتش روسیه در حملات خود به مواضع تروریست های داعش در شمال و شرق سوریه، خودروها و تاسیسات نفتی وابسته به داعش را نیز هدف قرار داده است.

براساس بیانیه وزارت دفاع روسیه، جنگنده - بمب افکن های ارتش روسیه با اجرای 141 پرواز در 48 ساعت گذشته، مواضع تروریست های داعش در دیرالزور، الرقه، حلب، ادلب، اللاذقیه، حماه و حمص و نیز اطراف دمشق را هدف قرار دادند.

به موجب بیانیه وزارت دفاع روسیه، دو کاروان از خودروهای حامل نفت برای تاسیسات تحت اشغال داعش در الرقه نیز از سوی جنگنده های روسی هدف قرار گرفت.

در این گزارش آمده است که هواپیماهای سوخوی 34، 80 خودروی زرهی تروریست ها را منهدم و یک پالایشگاه واقع در فاصله 50 کیلومتری جنوب الرقه را بمباران و یک انبار نفت تروریست های داعش را نیز در فاصله 50 کیلومتری شمال دیرالزور منهدم کردند.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است که جنگنده های ارتش روسیه در پنج روز گذشته بیش از هزار کامیون حامل نفت خام را منهدم و خسارت های زیادی به گروه های تروریستی به ویژه در شهر سراقب در استان ادلب و استان حماه وارد کردند.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها