جدیدترین آمار نجف از شمار زائران

جدیدترین آمار نجف از شمار زائران
چهارشنبه 4 آذر 1394 - 11:42

شورای استانی نجف اشرف از حضور 7 هزار و 500 زائر در این شهر خبر داد که اغلب آنها ایرانی هستند.

به گزارش پایگاه خبری العالم، "هاشم الکرعاوی" عضو شورای استانی نجف اشرف در گفت و گو با خبرگزاری "فرات نیوز" گفت که روز دوشنبه در 46 پرواز به مقصد فرودگاه نجف 7 هزار و 500 زائر برای شرکت در مراسم اربعین سالار شهیدان (ع) وارد این شهر شده اند، و پیش بینی می شود که تعداد پروازها طی روزهای آینده به 95 پرواز در روز برسد.
وی درباره خدمات فراهم شده در استان گفت که هیئتهای حسینی در سراسر استان و نیز در جاده نجف اشرف - کربلای معلا، جاده یا حسین، جاده الحولی، خیابان فرودگاه و سایر راههایی که در مسیر زائران قرار دارند پراکنده شده اند.
عضو شورای استانی نجف اشرف درباره امکانات این هیئتها اظهار داشت که تا روز یکشنبه گذشته 15 هزار و 190 کپسول گاز مایع و بیش از 250 هزار لیتر نفت سفید و هزار و 90 لیتر نفت سفید بین آنها توزیع شده است.
وی خاطرنشان کرد که استان نجف با ایجاد یک مخزن آب و به کار گرفتن 55  تانکر انتقال آب آشامیدنی، آب مورد نیاز هیئتها را تامین می کند.
در بخش بهداشت نیز الکرعاوی با اشاره به ایجاد 71 واحد درمانی و به کارگیری 91 آمبولانس، تاکید کرد که شهرداری نجف با آماده باش نیروهای خود و به کارگیری سیستم های مکانیزه برای پاکسازی سطح شهر و انتقال پسماندها آمادگی کامل دارد.
 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها