تحریم رژیم صهیونیستی توسط مراکزعلمی آمریکا

تحریم رژیم صهیونیستی توسط مراکزعلمی آمریکا
چهارشنبه 4 آذر 1394 - 15:43

العالم- تصمیم نهادهای آکادمی و دانشگاهی آمریکا برای قطع ارتباط با دانشگاهها و مراکز علمی و تحقیقاتی رژیم اسرائیل، صهیونیستها را به شدت نگران کرد.

به گزارش پایگاه خبری العالم، گزارشگر شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره تصریح کرد، پس از بحران علامت دار کردن کالاهای تولیدی شهرکها(صهیونیست نشین) دراروپا، تصمیم نهادهای دانشگاهی و آکادمی آمریکا برای قطع همکاری به مراکز علمی و آکادمی اسرائیل مسؤولان دانشگاهها و مراکز علمی و تحقیقاتی (این رژیم)را به چالش کشید.

"بیرتس لافی" رئیس کمیسیون رؤسای دانشگاههای اسرائیل در این باره گفت: پیش از این فکر کردیم با تعدادی از دانشگاههای افراطی و رادیکالی آمریکا طرف هستیم؛ اما رویکرد قطع همکاری آکادمی و علمی با اسرائیل امروز به دانشگاههای مطرح آمریکا منتقل شده است.

گزارشگر اسرائیلی گفت: اتحادیه انتربیولوژی آمریکا که شامل 12 هزار عضو است، در نشست جمعه آینده در شهر دنور ایالت کلورادو آمریکا، طرح قطع همکاری آکادمی با اسرائیل را تصویب می کند. در این طرح این اتحادیه درخواست مردم فلسطین برای قطع روابط با نهادهای آکادمی اسرائیلی را محترم شمرده و آن را تأیید می کند.

گزارشگر اسرائیلی گفت: تلاشهای کمپین بی.دی.اس برای تحریم اسرائیل پشت این طرح است.

وی افزود: 30 دانشمند انتربیولوژی اسرائیلی عازم کلورادو می شوند در تلاشی بی هدف و بیهوده سعی کنند طرح قطع همکاری با نهادهای علمی اسرائیل را متوقف کنند.

استراتژی جنبش بی.دی.اس مبتنی بر تغییر تدریجی است که از طریق آن گام اولیه برای تحریم اسرائیل و خارج کردن سرمایه‌گذاری‌ها در تمامی ابعاد اقتصادی و علمی و فرهنگی و ورزشی و نظامی از سرزمین‌های اشغالی به اجرا گذاشته شود.

پربیننده ترین خبرها