گسترش عملیات ارتش سوریه در حرستا وغوطه+فیلم

چهارشنبه 4 آذر 1394 - 16:00

ريف دمشق (العالم) – ارتش سوریه و هم پیمانانش عملیات خود را در دو محور مرج السلطان و شرق جاده ترانزیتی حرستا گسترش دادند.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار شبکه خبری العالم، محورهای غوطه شرقی در حومه دمشق شاهد عملیات همه جانبه و حمله به مواضع گروه های تروریستی جبهه النصره و جیش الاسلام در بخش شرقی فرودگاه اضطراری مرج السلطان و مزارع اطراف آن است.
حملات و ضربات متمرکز نیروهای سوری، مواضع تروریست ها را در دوما، مزارع عالیه، اطراف روستای بیت سواجن در دوما و شهرک عربین هدف قرار داد که به دنبال آن یک کارگاه مین سازی و یکی از مواضع تروریست ها منهدم شد و تعدادی از آنها از جمله اتباع کشورهای عربی غیر سوری کشته شدند.
در مزارع حرستا و دوما نیز ارتش سوریه با کمک نیروهای دفاع ملی سیطره خود را بر این مناطق گسترش داد و چندین ساختمان را در شرق جاده ترانزیتی حرستا پاکسازی کرد که معروف ترین آنها ساختمان العظم از مهمترین و بارزترین استحکامات تروریست های جیش الاسلام در منطقه بود.
عملیات ارتش و نیروهای دفاع ملی، در این منطقه تا زمان برقراری کامل امنیت در جاده ترانزیتی و بازگشایی آن ادامه خواهد داشت.
خبرنگار العالم خاطرنشان کرد، ارتش سوریه در حال گسترش سیطره خود در شرق جاده حرستا و عمق غوطه شرقی است و درهمه این محورها تروریست ها با شکست های متوالی مواجه شده اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها