نمایشگاه حمایت از انقلاب بحرین در کربلا

نمایشگاه حمایت از انقلاب بحرین در کربلا
شنبه 7 آذر 1394 - 14:46

مرکز عراقی حمایت از ملت بحرین نمایشگاهی از تصاویر انقلاب 14 فوریه مردم بحرین را در مسیر عزیمت زایران حسینی (ع) به کربلای معلا دایر کرد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از "منامه پست"، مرکز عراقی حمایت از مردم بحرین دراین نمایشگاه، تصاویری را از انقلاب مردم بحرین و شهدای انقلاب و زندانیان این کشور در زندان های حکومت آل خلیفه به نمایش گذاشت.

در این نمایشگاه که با استقبال گسترده زایران حسینی (ع) روبرو شد، چندین تندیس و اثر هنری در میدان "اللؤلؤة " (نماد انقلاب بحرین) و آثار جنایت تخریب مساجد از سوی نیروهای آل خلیفه و نیروهای موسوم به سپر جزیره برای عموم به نمایش گذاشته شد.

درهمین ارتباط ، عصر روز پنج شنبه (26 نوامبر) ، همایشی با عنوان "بحرين وجدان های بیدار را صدا می کند" از سوی مرکز عراقی حمایت از مردم بحرین با مشارکت شخصیت های سیاسی و دینی عراق برگزار شد.

شرکت کنندگان دراین همایش خطاب به مسوولان حکومت آل خلیفه اعلام کردند: "سلاح های ساچمه ای که از آمریکا و انگلیس وارد بحرین می شود، نخواهد توانست ملت بحرین را تسلیم کند".

شرکت کنندگان دراین همایش بر اهمیت گسترش تلاش ها برای کمک به ملت بحرین و همچنین محکوم کردن جنایت های آل سعود تاکید کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها