امام جماعت مسجد الاقصی: اولویت فلسطین است یا یمن؟!

امام جماعت مسجد الاقصی: اولویت فلسطین است یا یمن؟!
يکشنبه 8 آذر 1394 - 12:16

امام جماعت مسجد الاقصی با محکوم کردن تجاوزگری عربستان سعودی به یمن، گفت: مسجد الاقصی وبیت المقدس در اولویت مسلمانان برای دفاع از اسلام هستند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از خبرگزاری رسمی یمن «سبا»، شیخ صلاح الدین ابو عرفه گفت: صدای موشک ها وهواپیماهای صهیونیست ها بدن های ما را در غزه واطراف آن می لرزاند.
وی پرسید: از شما می پرسم هنگامی که صهیونیست ها ما وفرزندانمان را در مسجد الاقصی کشتند؛ نیروها، هواپیماها وتانک های شما کجابودند؟
شیخ ابو عرفه خطاب به عربستان وکشورهای هم پیمان آن در تجاوز به یمن گفت: به سخن خدا و رسولش گوش دهید ودست از تجاوز بردارید هواپیماها وموشک هایی که یمن را بمباران می کند باید سوی صهیونیست ها وآزادی مسجد الاقصی نشانه گرفته شود .
وی تاکید کرد: همانطور که بیشتر مسلمانان می دانند به نفع مسلمانان است که هر گلوله ای که شلیک می شود و هر هواپیمایی که به پرواز در می آید و هر خونی که ریخته می شود برای حمایت از مسجد الاقصی وبیت المقدس باشد.
شیخ ابو عرفه افزود: ما آرزو داریم موشک هایی که به سمت یمن پرتاب می شوند و هواپیماهایی که به این منظور به پرواز در می آیند، به کمک ما و زنان بیوه فلسطین می آمدند، این بلایی است که به جان مردم افتاده و ما به آن مبتلا گشته ایم و از خداوند می خواهیم ما را درمسیر دفاع از مسجد الاقصی ثابت قدم وموفق بدارد .
امام جماعت مسجد الاقصی با اظهار تاسف از اقدام کشورهای مسلمان به قتل دیگر مسلمانان در یک کشور مسلمان گفت: ما به مسلمانان نصیحت می کنیم دست از تجاوز به کشور برادر دینی خود بردارند چرا که جز حسرت نتیجه ای برای آنها ندارد .
عربستان و کشورهای هم پیمان آن از 26 مارس 2015(ششم فروردین) تاکنون، صنعا، پایتخت و دیگر شهرهای یمن را مورد حمله هوایی قرار داده اند که تاکنون دهها هزاران یمنی در این حملات کشته یا زخمی شده اند و بسیاری از زیر ساخت های اصلی شهرهای یمن و مناطق مسکونی آن تخریب شده استت وعقب نشینی از شهرها، کنار گذاشتن سلاح دارد.

پربیننده ترین خبرها