شخصیتهای عربی درخصوص پیام رهبری چه می‌گویند

جمعه 13 آذر 1394 - 10:18

شخصیتهای سیاسی و رسانه‌ای عرب، پیام رهبر انقلاب به جوانان کشورهای غربی را بسیار مهم ارزیابی کرده و آن را برخاسته از اسلام ناب محمدی (ص) می‌دانند که هدف از آن مقابله با اقدامات غرب علیه اسلام و مسلمانان است.

"واصف عواضه" عضو شورای اتحادیه روزنامه نگاران در لبنان به شبکه خبری العالم گفت: پیام رهبری در این برهه زمانی بسیار مهم و ضروری است.
وی افزود: این پیام جوانان غرب را در خصوص ضرورت بررسی صحیح اسلام، آگاه می کند.
"ابراهیم عوض" روزنامه نگار لبنانی هم به شبکه العالم تأکید کرد: این پیام در واقع تشویق جوانان برای روشن نگه داشتن مشعل مقاومت و زنده نگه داشتن روح مقاومت است.
وی خاطرنشان کرد: این پیام به جوانان غربی نیز کمک می کند که بین مقاومت و تروریسم تفاوت قائل شوند.
"شیخ محمد عمر" مسؤول رسانه ای جمعیت علمای مسلمان لبنان هم در مصاحبه با العالم اظهار داشت: پیام رهبری، پیامی است که از قلب اسلام ناب محمدی (ص) برخاسته است.
شیخ محمد عمر تأکید کرد: این پیام از سوی کسی فرستاده شده به امور امت اسلامی اهمیت می دهد.
"حسام ابو العاد" روزنامه نگار مصری هم به شبکه العالم گفت، رهبری در این نامه به جوانان غربی درخصوص خطر تروریستی خواندن اسلام و مسلمانان هشدار داده‌اند.

"محمد امین" نویسنده، روزنامه نگار و کارشناس امور سیاسی مصری به شبکه العالم تأکید کرد: این پیام بسیار مهم است و ما درکشورهای عربی و اسلامی مأموریت و وظیفه بسیاری مهمی را در همین راستا بر دوش داریم.
"میثم عبدالفتاح" عضو جنبش جوانان انقلاب 25 ژانویه هم در مصاحبه با شبکه العالم اظهار داشت: این پیام واقعا مثبت و مهم است و ما هم باید چنین پیامی را داشته باشیم.
عبدالفتاح افزود: الازهر و حتی گروه ها و جریانهای مصری هم باید نقش مثبتی را در این زمینه ایفا کنند.

پربیننده ترین خبرها