11 مزدور آل سعود دریمن کشته شدند

11 مزدور آل سعود دریمن کشته شدند
پنج‌شنبه 19 آذر 1394 - 21:53

العالم - در جریان درگیری مزدوران عربستانی با ارتش و نیروهای مردمی یمن در استان تعز، 11 مزدور سعودی در الشریجه و کرش کشته شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم همچنین نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی امروز( پنجشنبه) یک دستگاه خودروی نظامی برادلی ارتش عربستان را در جیزان منهدم و شماری از مواضع عربستانی ها در نجران و عسیر را هدف قرار دادند. 

خبرگزاری یمنی (سبأ) به نقل از یک منبع نظامی در جیزان گزارش کرد: گردان های موشکی و توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن، مواضع نظامی عربستان در"البحطیط"، "معثن"، "جبل الدود"، "شبکة الخوبه"، "ملحمة" و روستاهای "الغاویه"، "قائم زبید"، "مجمع الدفاع"،"القرن" و "الکراس" را با دهها خمپاره و موشک هدف قرار دادند که بر اثر آن خسارت سنگین جانی و مالی به نیروهای عربستانی وارد آمد.

این منبع افزود: نیروی موشکی و توپخانه ارتش و نیروهای مردمی همچنین مواضع نیروهای عربستانی در "الطلعة" و ارتفاعات "رجلا"، "الشبکة"، "خباش" و "الحماد" و محل استقرار نیروهای عربستانی در "الربوعه" را هدف قرار دهند.

از سوی دیگر یک منبع نظامی یمنی در استان تعز، تأکید کرد: در جریان درگیری نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در مناطق "الشریجه" و "کرش"، با مزدوران عربستانی 11 مزدور به هلاکت رسیدند.

خبرگزاری یمنی "سبأ" به نقل از این منبع یمنی نوشت: نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن ضمن ناکام گذاشتن مزدوران عربستانی در پیشروی به سوی منطقه "الشریجه" و"کرش"، 11 تن از آنها را به هلاکت رسانده و شمار دیگری را زخمی و چند زره پوش و خودروی نظامی آنها را منهدم کرده و از کار انداختند.

پربیننده ترین خبرها