ائتلاف چهارجانبه عربی برای امنیت اسرائیل+فیلم

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 13:35

العالم - ریيس بخش سياسي و امنيتي وزارت جنگ رژيم اسرائيل از تشكيل ائتلاف عربستان سعودی، امارات، مصر و اردن به عنوان گامی در مسیر منافع و امنیت رژیم صهیونیستی یاد کرد.

به گزارش روز چهارشنبه پايگاه خبري شبكه العالم، عاموس گلعاد، ریيس بخش سياسي و امنيتي وزارت جنگ و ریيس سابق واحد تحقيقات اطلاعات نظامي رژيم اسرائيل، از اهميت ائتلاف جديد سعودي ها براي امنيت و ثبات اين رژيم سخن گفت و تصريح كرد: پديده مثبت جديدي تحت عنوان محوري متشكل از مصر، عربستان، امارات و اردن شکل گرفته است. انتقادهايي در اين كشورها در قبال آمريكا وجود دارد اما به طور كلي آنها حمايت آمريكا را ترجيح مي دهند و روابط بين آمريكا و اين كشورها بسيار قوي و راهبردي است.

این مقام صهیونیست بدون توضیح بیشتردرباره نحوه تشکیل ائتلاف چهارجانبه عربی مورد تایید و علاقه اسرائیل و چارچوب بهره مندی صهیونیست ها از تاثیرات آن به منظور تامین امنیت رژیم اشغالگر قدس، افزود: فكر مي كنم كه اين ائتلاف سني، مشاركت بزرگي در ثبات خاوميانه دارد و طبيعتا به نفع اسرائيل است و ما با آنها در صلح هستیم. اين صلح مثل صلحي كه بين آمريكا و كانادا برقرار است، نیست اما دستكم به اسرائيل ثبات و صلح مي بخشد و حتي اگر (صلحي) سرد باشد؛ اما بسيار مهم است.

ریيس بخش سياسي و امنيتي وزارت جنگ رژيم اسرائيل با بیان این که روابط ما با همسايگانمان بسيار مهم است و بهبود مي يابد، خاطرنشان کرد، ائتلاف هاي راهبردي كه با همسايگانمان ايجاد كرده ايم، بسيار اهمیت دارد.

پربیننده ترین خبرها