رئیس جدید موساد با پرونده سیاه فعالیت علیه ایران

رئیس جدید موساد با پرونده سیاه فعالیت علیه ایران
چهارشنبه 25 آذر 1394 - 16:04

العالم - رئیس جدید دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی فردی است که درباره توطئه علیه ایران پرونده سیاهی دارد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، مقام های رژیم صهیونیستی "یوسی کوهن" را که پرونده وی در توطئه و دسیسه چینی علیه ایران سیاه است، به عنوان رئیس موساد معرفی کردند.

توطئه علیه ایران هسته ای و نزدیکی روابط رژیم صهیونیستی باعربستان سعودی و شیخ نشینان خلیج فارس از مهمترین وظایف و جدول برنامه های رئیس جدید دستگاه مخوف جاسوسی رژیم اشغالگر قدس اعلام شده است.

گزارشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت : یوسی کوهن از نزدیکان نتانیاهو و خانواده او به عنوان رئیس موساد معرفی شده است.

این مرد 54 ساله متاهل داری دارای 4 فرزند و یک نوه دختر است وی درسال 1983 فعالیت در موساد را آغاز کرد.

وی بین سالهای 2006 و2011 ریاست واحد استخدام عوامل در موساد را برعهده داشت.

گزارشگر صهیونیست افزود: وی اتهام های سنگینی در زمینه جمع آوری اطلاعات امنیتی و ناکار کردن برخی فعالیتها از سوی ایران بر دوش دارد.

شبکه تلویزیونی صهیونیستی اعلام  کرد: کوهن در اوج برخورد اسرائیل با اوباما پیامهای اسرائیل را به اطراف مورد نظر ارسال کرد. مسؤولیت وی بعنوان رئیس جدید موساد در تعامل با ایران و فعالیتهای هسته ای مشروع آن از دیدگاه جامعه جهانی و خطر رو به گسترش داعش و توسعه و تحیکم روابط اسرائیل با برخی کشورهای عربی بسیار سنگین خواهد بود.

«یوسی کوهن»، مسؤول شورای امنیت ملی رژیم صهیونیستی به عنوان دوازدهمین رییس موساد، جانشین «تامیر پاردو» شده است که به مدت 5 سال ریاست سازمان جاسوسی اسراییل را به عهده داشت.

به دلیل ظاهر آراسته و موی همیشه به دقت شانه شده او، به کوهن لقب «مدل» داده‌اند.

پربیننده ترین خبرها