شهادت 150 نفر از ابتدای انقلاب بحرین

شهادت 150 نفر از ابتدای انقلاب بحرین
جمعه 27 آذر 1394 - 12:05

العالم - تعداد شهدای اعتراض های مسالمت آمیز مردم بحرین به رژیم حاکم بر این کشور از بهمن ماه سال 1390 تاکنون به دست کم 150 نفر رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، تارنمای منامه پست امروز (جمعه) درگزارشی نوشت که بحرین هنوز هرساله شاهد شهید شدن فرزندان خود است که برای حفظ خاک کشور جان خود را از دست دادند.

"احمد الصفار" عضو سازمان اروپایی بحرینی  حقوق بشر دیروز(پنجشنبه) 17 دسامبر 2015 همزمان با روز شهید در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت از زمان آغاز تظاهرات 14 فوریه 2011 ،  بیش از 150 نفر شهید شدند که هیچ یک از عاملان این کشتار مجازات نشده اند.

وی خواهان مجازات همه افرادی شد که ناظر بر کشته شدن مردم بوده یا دستور آن را صادر کرده اند که باید به خاطر این شهدا قصاص شوند شهدایی که خونشان ، پیروزی را رقم می زند.

نیروهای پلیس و امنیتی بحرین از سال 2011 درحالی که از همکاری و کمک مستقیم نیروهای نظامی سعودی نیز بهره مند بوده اند ، تاکنون به جنایت های مختلفی در حق مردم بحرین از جمله قتل، مجروح کردن ، بازداشت های گسترده، تخریب منازل و مساجد دست زده اند که با اعتراض های سازمان های حقوق بشر بین المللی و منطقه ای و کشورهای مختلف همراه بوده است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها