شغل شاهزاده خانم سعودی خشم معلمان را برانگیخت

شغل شاهزاده خانم سعودی خشم معلمان را برانگیخت
دوشنبه 30 آذر 1394 - 11:41

العالم - انتصاب شاهزاده جواهر بنت عبدالله به سمت معاون مدیر امور آموزشی استان مرزهای شمالی عربستان با مرکزیت شهر " عرعر" باعث نارضایتی معلمان زن این استان شده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، دربیانیه معلمان، این شاهزاده سعودی دختر پادشاه سابق عربستان به عنوان فردی متکبر که با سیاست گوانتاناموئی به آزار و اذیت زیردستان عادت دارد، معرفی شده است.

معلمان زن استان مرزهای شمالی عربستان در بیانیه ای که شبکه های اجتماعی آن را منتشر کردند، خطاب به شاهزاده جواهر یادآور شدند: متأسفانه زنی مثل تو امور آموزشی و تربیتی استان شمالی را به دست گرفته است؛ درحالی که بهره ای از فرهنگ آموزش صحیح نبرده ای و احترام و ارزشی برای ما زنان معلم  قائل نیستی.

معلمان سعودی افزودند: تو به ما همچون خاشاک روی سیل نگاه می کنی؛ آیا نمی دانی که اگر ما نبودیم، تو متصدی هیچ سمتی نمی شدی . سکونت ما در استان شمالی باعث آبادانی این استان شده است و هم اکنون تو با عجب و تکبر پادشاهی پا در این استان می گذاری . ما دختران شخصیت های بزرگ استان هستیم و نباید با ما همچون بردگان کاخ آل سعود رفتار کنی . ما در استان خودمان فردی را همچون تو متکبر و خودخواه ندیده ایم. گفتن سخنان نیشدار عادت تو و تکبر و خودخواهی روش تو است. اگر برخی از زنان استان ما تن به دستورات تو داده اند ، علتش اینست که تو سیاست گوانتاناموئی را در قبال آنها درپیش گرفته ای ولی ما در مقابل تو سر فرود نخواهیم آورد.

زنان معلم عربستانی در بخش دیگری از مطلب خود علیه شاهزاده سعودی نوشتند: چه مدرک تحصیلی داری که متصدی سمت معاونت مدیر امور آموزشی استان ما شده ای؟ و آیا سابقه ای در امور آموزشی داری و به مردم به عنوان انسان قابل احترام نگاه می کنی؟ بی شک هیچ پشتوانه مردمی در استان مرزهای شمالی نداری ولی ما می دانیم که تو درپی رضایت مردم نیستی بلکه درپی اشباع خواسته های قدرت طلبانه خود هستی. از استان ما برو زیرا ما نیازی به تو نداریم زیرا قومی آزاده و بزرگوار هستیم و افرادی مثل تو را برنمی تابیم. ما نمی خواهیم قربانی خواسته های شوم تو باشیم.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها