داعش 15سرکرده خود را پس از اعدام به آتش کشید

داعش 15سرکرده خود را پس از اعدام به آتش کشید
دوشنبه 30 آذر 1394 - 11:57

العالم - یک منبع امنیتی پلیس نینوا از اعدام 15 تن از سرکردگان ارشد فراری گروه تروریستی داعش و به آتش کشیدن اجساد آنان خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شکبه العالم، این منبع روز یکشنبه از اعدام این سرکردگان  فراری به دست داعش خبر داد که در غرب موصل (400 کیلومتری شمال بغداد) بازداشت شده بودند.

به گزارش پایگاه القدس العربی، محمد الجبوری، رئیس مرکز پلیس نینوا، گفت: عناصر گروه تروریستی داعش، 15 سرکرده فراری این گروه را که 5 نفر از آنان دارای تابعیت سوری بودند، در بخش البعاج واقع در غرب موصل بازداشت کرد.

الجبوری افزود: این گروه ، پس از فرار این سرکردگان برای عزیمت به سوریه، 10 روز همه بخشها و مناطق موصل را جستجو و تفتیش کرد.

وی گفت: داعش پس از تایید حکم اعدام سرکرده های فراری خود از سوی دادگاه به اصطلاع شرعی، آنان را به دلیل خیانت و جدایی از گروه با شلیک گلوله، در منطقه الراس اعدام و اجسادشان را سوزاند.

داعش هم چنین هفته گذشته "محمود حسن الحیالی" امام و سخنران مسجد النوری را پس از بازداشت به دلیل بیعت نکردن و پایبند نبودن به دستورات این گروه تروریستی اعدام کرد.

رئیس مرکز پلیس نینوا خاطرنشان کرد، داعش، امام مسجد النوری را در بازار الطوب در مرکز موصل با شلیک گلوله اعدام کرد و جسد وی را نیز به پزشکی قانونی موصل تحویل داد.

عملیات نظامی عراق برای اخراج گروه تروریستی داعش از مناطقی که در آن پراکنده هستند، همچنان ادامه دارد.

این گروه تکفیری صهیونیستی در صدد تحمیل دیدگاههای افراطی خود به شهروندان مناطقی است که آن را تحت تسلط خود در آورده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها