تشییع پیکر همرزمان شهید قنطار در سوریه+ویدئو

دوشنبه 30 آذر 1394 - 17:25

دمشق، العالم ـ ساعاتی پیش از تشییع پیکر شهید قنطار در بیروت، همرزمان وی و شهدای حمله موشکی به ساختمانی در منطقه جرمانا در حومه جنوبی پایتخت سوریه نیز در دمشق تشییع شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، رژیم اشغالگر بر طبق عادت خود از تاریکی شب برای انجام جنایتهای خود استفاده می کند و این بار یک ساختمان در منطقه ای مسکونی در جرمانا در حومه جنوبی دمشق را هدف قرار داد، این ساختمان به طور کامل تخریب شد و خسارتهای مادی بسیاری به منطقه وارد شد و سمیر قنطار آزاده لبنانی و فرحان شعلان یکی از رهبران مقاومت سوریه به همراه شماری از غیرنظامیان به شهادت رسیدند.

یکی از اهالی جرمانا در گفتگو با شبکه خبری العالم، اگر پاسخ ما به این حمله دوچندان نباشد، دشمن صهیونیست ما را رها نخواهد کرد. باید قلب اسراییل را هدف قرار دهیم. یکی دیگر از شهروندان جرمانا گفت: اینجا کاملا یک منطقه مسکونی است و اثری از پایگاه های نظامی و ساختمانهای دولتی در آن وجود ندارد.

مردم جرمانا بامداد امروز برای تشییع پیکر شهدای خود به خیابانها آمدند. اهالی منطقه و دسته های شرکت کننده در مراسم تشییع برای تاکید بر ادامه دادن به ایستادگی و مقاومت و حمایت از ارتش سوریه و مقابله با تروریسم که بزرگترین حامی آن رژیم صهیونیستی است، گردهم آمدند.

یکی از شهروندان جرمانا خاطرنشان کرد: دشمن صهیونیستی که در قلب این امت نفوذ کرده، با حمایت آشکار آمریکا، نقض قوانین بین المللی و قطعنامه های شورای امنیت را شیوۀ دیرین خود قرار داده است.

حمله به یک ساختمان مسکونی در جرمانا یکی از تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی است که پیش از این نیز برخی سران مقاومت و نیز برخی پایگاه های نظامی ارتش سوریه را هدف قرار داده بود.
A.D-21-9:45

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها