11 شهید در حملات متجاوزان سعودی به یمن

11 شهید در حملات متجاوزان سعودی به یمن
دوشنبه 30 آذر 1394 - 21:06

العالم ـ در چندین حملف جنگنده های سعودی-آمریکایی به استان‌های یمن، 11 غیرنظامی که اغلب از کودکان و زنان بودند، به شهادت رسیدند و ده‌ها نفر دیگر مجروح شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، برخی منابع محلی تاکید کردند که جنگنده های متجاوز امروز دوشنبه 30 آذر به بمباران مناطق مسکونی در چندین استان یمن ادامه دادند. حملات متعدد جنگنده های سعودی در بامداد امروز به محله الشهدا در منطقه الحالی در مرکز شهر الحدیده، بر اساس آمار اولیه، به شهادت 6 شهروند و زخمی شدن ده ها تن دیگر و نیز تخریب دو منزل و وارد شدن خسارات گسترده به اموال و دارایی های شهروندان انجامید.

همچنین جنگنده های سعودی، یک مسجد و ایستگاهی در منطقه باجل و نیز جبل الملح در منطقه اللحیه و خط ساحلی را هدف حملات خود قرار دادند و خسارتهای سنگینی به این اماکن و منازل مردم وارد کردند.

در استان صعده نیز جنگنده های متجاوزان، منطقه مرزی شدا را بمباران کردند و مناطق الظاهر و شداء و باقم را با 40 راکت هدف قرار دادند که به تخریب برخی کشتزارهای شهروندان و شماری از منازل انجامید.

در صنعا پایتخت یمن نیز جنگنده های سعودی، منطقه النهدین را هدف حملات موشکی قرار دادند.

نیروهای متجاوز در مجموعه ای از حملات خود، برج ها و شبکه ارتباطات در بنی سحام در خولان الطیال راتخریب کردند؛ همچنین پست مناخه را ویران کرده و انبار کارخانه های السواری در بنی مطر را آتش زدند.

جنگنده های سعودی منطقه المخا در استان تعز را هدف قرار دادند و منزل یکی از شهروندان را تخریب کردند. استان حجه نیز شاهد حملات متعدد جنگنده های دشمن به شهر حرض، جبل ابوالنار و میدی بود.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها