فایننشیال تایمز: داعش غرق در فساد است

فایننشیال تایمز: داعش غرق در فساد است
دوشنبه 30 آذر 1394 - 22:35

العالم ـ روزنامه فایننشیال تایمز در گزارشی آورده است که سرکردگان میدانی داعش برای شماری بیش از تعداد واقعی نظامیان خود در میدان های جنگ درخواست حقوق می کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه فایننشیال تایمز در گزارشی به قلم "اریکا سولومون" آورده است که برخی از عناصر سابق در گروه تروریستی داعش می گویند که سرکردگان میدانی برای 250 نظامی درخواست حقوق می کنند در حالی که فقط 150 نظامی دارند و زمانی که مسئولان از این مساله داعش مطلع شدند، برخی حسابدار برای پرداخت حقوق اعزام کردند، اما این حسابداران نیز خود با سرکردگان میدانی کنار آمده و از آنها رشوه دریافت می کنند.

به نوشته رای الیوم، فایننشیال تایمز در این گزارش خود از برخی از عناصر سابق داعش نقل کرد که این گره تروریستی، تکنیک ها و شیوه های نظام سوریه در دو بخش زراعت و مواد غذایی را با همه پیچیدگی های اداری آن در پیش می گیرد.  

برخی از عناصر داعش نیز می گویند که یکی از سرکردگان این گروه تروریستی در دیرالزور در سوریه به نام ابوفاطمه تونسی، با 250 هزار دلار از اموال زکات، گریخت و در شبکه ارتباط اجتماعی توییتر برای همقطاران خود نوشت: "ای احمق ها! از کدام دولت و خلافت سخن می گویید؟"

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها