آرزوی صهیونیست ها که در باره شهید قنطار محقق نشد

آرزوی صهیونیست ها که در باره  شهید قنطار محقق نشد
سه شنبه 1 دی 1394 - 11:02

العالم - بازپرس صهیونیست پرونده شهید سمیر قنطار از آرزوی اسرائیلی ها برای به زانو درآمدن و ابراز پشیمانی قنطار خبرداد.

 

شهید سمیر قنطار در زندان رژیم صهیونیستی

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شبکه 2 تلویزیون رژیم اشغالگر قدس روز گذشته با بازپرس یگان 504 که بازجویی از بسیاری از اسیران فلسطینی را در زندان های رژیم صهونیستی به عهده داشته، در باره  شهید سمیر قنطار گفت و گو کرد.

به نوشته تارنمای روزنامه رای الیوم این بازپرس که تلویزیون اسراییل چهره اش را مات کرده بود، گفت که قنطار شخصی بسیار لجوج و مغرور و معتقد بود که دست به اقدام درستی زده است.

وی همچنین به صورت تلویحی به توسل به خشونت برای اعتراف گرفتن از قنطار اشاره کرد.

بازپرس اسراییلی که مسئولیت تحقیق با سمیر قنطار را داشت، می گوید که از همان ابتدا و به رغم سن کم قنطار، متوجه شدیم که وی شخصیتی لجوج و معتقد به ارزشهای خود دارد و  به شیوه های سخت برای اخذ اعترافات روی آوردیم.

به نوشته روزنامه رای الیوم رسانه ای عبری با پرداختن به خبر ترور سمیرقنطار گزارش کردند که او هیچگاه از مبارزه با صهیونیست ها ابراز پشیمانی نکرد.

سمير قنطار در تاريخ 22 آوريل 1979 در حالي كه تنها 16 سال داشت به همراه سه تن از اعضاي "جبهه خلق براي آزادي فلسطين" به نام‌هاي "عبدالمجيد أصلان"، "مهنا المؤيد" و "احمد الأبرص" به شمال اراضي اشغالي نفوذ كردند و به محل اقامت يك صهيونيست به نام "هاران" در شهر "نهاريا" يورش بردند و در اقدامي متهورانه او را ربودند.

در همين زمان با نيروهاي پليس مواجه و با آنان درگير شدند كه در جريان اين درگيري يكي از نيروهاي پليس رژيم صهيونيستي كشته شد. در اين درگيري دو تن از همراهان قنطار يعني" اصلان" و "مؤيد" كشته ولي خود وي و "احمد أبرص" از سوي نيروهاي پليس رژيم صهيونيستي دستگير شدند. رژيم صهيونيستي مدعي است كه در جريان اين درگيري قنطار پيش از دستگيري، گروگان‌هاي خود را به قتل رسانده است.

سمیر قنطار پس از سه دهه اسارت در زندان های رژیم صهیونیستی در سال 2008 با تلاش حزب الله لبنان و درجریان مبادله آزاد شد.

وی روز یکشنبه بیست و هفتم آذرماه در جریان بمباران یک منطقه مسکونی در سوریه به وسیله هواپیماهای رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

پربیننده ترین خبرها