71 تروریست در سوریه کشته شدند

71 تروریست در سوریه کشته شدند
سه شنبه 1 دی 1394 - 11:14

العالم ـ ارتش سوریه دست کم 71 تروریست ازجمله تعدادی از سرکردگان آنان را در حومه های دمشق، حماه و ادلب به هلاکت رساند.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، نیروی هوایی ارتش سوریه طی 24 ساعت گذشته اقدام به پرواز بر فراز پناهگاهها و تجمع های گروههای تروریستی داعش و جبهه النصره در ریف حمص کردند.

براساس این گزارش تخریب یک تونل متعلق به گروه موسوم به جیش الاسلام در جوبر، به هلاکت تروریستهای حاضر درآن انجامید.

یک منبع نظامی در گفتگو با خبرگزاری رسمی سوریه " سانا " بیان کرد که پروازهای نیروی هوایی سوریه بر فراز مقرها و تحرکات تروریستهای داعش در دو منطقه الحدث و حوارین در جنوب شرق حمص صورت گرفت و به تخریب مقرها و مواضع این گروه افراطی و برخی تجهیزات مجهز به تیربار و نیز سلاح و ذخایر آنها انجامید.

جنگنده های سوریه پناهگاه ها و تجمع های تروریستهای داعش در اطراف منطقه الشریفه در حومه تدمر، مناطق غنیمان، طفحه و غزیله در حومه شرقی را هدف قرار دادند که بر اثر آن خسارتهای بسیاری به تجهیزات جنگی و تعداد نفرات آنها وارد شد.

درهمین حال یگانی از ارتش سوریه روز گذشته، حمله تروریستهای داعش به منطقه عنق الهوی به سمت منطقه جب الجراح و از سمت منطقه رحوم و ام صهریج به سمت منطقه مسکر الحسان در شرق حمص در حدود 73 کیلومتری را خنثی کرد. 

همچنین به گفته یک منبع نظامی، در حمله نیروی هوایی سوریه به محل حضور تروریستها در منطقه تیرمعله در شمال حمص، پایگاه تجمع تروریستهای جبهه النصره و گروههای تکفیری تحت فرمان آن تخریب شد. 

یگانی از ارتش سوریه با پشتیبانی نیروی هوایی هم روز گذشته، کانون تروریستها و مقرهای گروه جبهه النصره و گروههای تروریستی تکفیری در منطقه ام شرشوح و المشجر جنوبی و تیر معله و  شهر الرستن را منهدم کردند.

یک منبع نظامی نیز اعلام کرد که نیروی هوایی ارتش سوریه برخی مقرهای گروه تروریستی داعش در شربع در حومه حلب را هدف قرار دادند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها