نصرالله به وعده اش برای دختر شهید فلسطینی عمل کرد

نصرالله به وعده اش برای دختر شهید فلسطینی عمل کرد
سه شنبه 1 دی 1394 - 14:14

العالم - پدر شهیده "أشرقت طه قطنانی" از شهر نابلس در فلسطین اشغالی تاکید کرد: سید حسن نصرالله به وعده ای که به ما داده بود، وفا کرد و از دخترم در اولین سخنرانی خود پس از شهادت وی یاد کرد.

به گزارش پایگاه شبکه خبری العالم، " طه قطنانی"  امروز( سه شنبه) خطاب به دبیرکل حزب الله لبنان گفت: شما نماد عینی وفاداری هستید که به وعده خود وفا کردید. شما صاحب وعده صادقانه هستید.

پدر شهیده اشرقت قطنانی که در انتفاضه اخیر فلسطین به شهادت رسیده است، در گفت وگو با تارنمای خبری "الوطن" توضیح داد که سید حسن نصرالله یک هفته پس از به شهادت رسیدن "اشرقت" طی یک تماس تلفنی به او قول داد تا در اولین سخنرانی خود از دخترش یاد خواهد کرد و به وعده خود وفا کرد.

قطنانی خطاب به جوانان فلسطینی ابراز داشت: شهدا با خون خود راه قدس را گشودند و شما دشمنی جز دشمن صهیونیست ندارید.

شایان ذکر است دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی شب گذشته( دوشنبه شب)  خود در ارتباط با تحولات اخیر و اندکی پس از به شهادت رسیدن اسیر آزاده سمیر القنطار گفت: جوانان فلسطین با استفاده از چاقو با مرگ به دشمن صهیونیست یورش می برند. یکی از این جوانان شهیده اشرقت قطنانی است. این دختر جوان در سطح بالایی از هوشیاری و عزم استوار و فهم عمیق و صحیح شرایط زمانه و تشخیص اولویت ها و شناخت صحیح دوست و دشمن بسر می برد.

سید حسن نصرالله افزود: اشرقت قطنانی الگوی بسیاری از دختران و پسران فلسطینی است که دل هایشان از عشق به آزادی سرشار است.

دبیرکل حزب الله لبنان یادآور شد : خون سمیر قنطار بر عزم و اراده جوانان فلسطینی خواهد افزود و این شهادت باعث می شود تا سمیر قنطار به مکتبی برای شهادت تبدیل شود.

این دختر نوجوان 16 ساله یک ماه پیش در جنوب نابلس در نزدیکی یک پست بازرسی صهیونیست ها نخست توسط رئیس سابق شورای شهرک های صهیونیست نشین در شمال کرانه باختری با خودرو زیر گرفته شد، سپس نظامیان صهیونیست به سمت وی تیراندازی کرده و او را به شهادت رساندند.

پربیننده ترین خبرها