پیشروی ارتش سوریه در داريا + فیلم

چهارشنبه 2 دی 1394 - 15:10

پیشروی ارتش سوریه در محور "الفصول الاربعه" در منطقه "داریا" در ریف دمشق پس از درگیری های شدید با گروههای تروریستی ادامه دارد.

"دارین فضل" خبرنگار شبکه العالم روز چهارشنبه از ریف دمشق گزارش داد، صدای درگیری ها از داریا واقع در غوطه غربی دمشق به گوش می رسد.

نیروی هوایی سوریه در این عملیات مواضع و مراکز تجمع تروریستها را در جنوب منطقه هدف قرار می دهند.
خطوط دفاعی تروریستها در مقابل پیشروی واحدهایی از ارتش سوریه در محور الفصول الاربعه فروپاشیده است، و ارتش پس از درگیریهای شدید با گروههای مسلح از جمله گروه موسوم "اجناد الشام" چند مجتمع را به تصرف خود درآوردند.
یکی از فرماندهان میدانی ارتش سوریه به خبرنگار شبکه العالم گفت: جنگ، روی زمین نیست بلکه زیر زمین است و ما به خاطر روحیه بالای جوانانمان خدا را شکر می کنیم ارتش در حال پیشروی است و ما تمام جهان را شگفت زده خواهیم کرد. 
در این عملیات تعدادی از تروریستها کشته و یا مجروح شدند و سکوهای پرتاب موشک آنها که مناطق مسکونی پایتخت را هدف قرار می دادند منهدم شد.

گروههای تروریست نیز در شبکه های اجتماعی به کشته شدن تعدادی از عناصر خود از جمله تعدادی از فرماندهشان اذعان کرده و گفتند که مجروحانشان به درمانگاههای صحرایی منتقل شده اند.
جنگ داریا با توجه به موقعیت منطقه و تماس آن با برخی مناطق غربی دمشق و نیز ارتباط آن با جاده های دمشق – بیروت و بزرگراه بین المللی درعا یکی از نبردهای استراتژیک ارتش سوریه است، و هر گونه تغییر و تحول در این جبهه بدون شک بر روند عملیات در اطراف پایتخت تأثیر خواهد گذاشت.

پربیننده ترین خبرها