عبدالملک الحوثی:

الحوثی: جاهلیت امروز از جاهلیت نخستین خطرناک‌تر است

الحوثی: جاهلیت امروز از جاهلیت نخستین خطرناک‌تر است
چهارشنبه 2 دی 1394 - 19:16

رهبر انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) گفت: ملت بزرگ یمن با وجود تمام مشکلات ناشی از تجاوزگری سعودی و مزدورانش، همچنان به ارزش های اسلامی پایبند هستند و به مبارزه خود ادامه می دهند.

به گزارش پایگاه خبری العالم"عبدالملک الحوثی" امروز چهارشنبه در مراسمی به مناسبت زادروز میلاد پیامبر اسلام(ص)، که لحظاتی پیش از شبکه المسیره پخش شد، گفت: اوضاع فاجعه بار کنونی امت اسلام نتیجه انحراف بسیاری از منتسبان به این امت و پیوستن آنها به صف دشمنان است.

وی از طریق ویدیو کنفرانس خطاب به هزاران نفر از هواداران خود با بیان این که مناسبت میلاد پیامبر(ص)، به مثابه پنجره ای به نور و هدایت، افقی برای رهایی و نوری، امید برانگیز است، گفت: مشکل امروز اغلب فرزندان امت اسلام این است که نگاهشان به پیامبر اکرم (ص) نگاهی ناقص است و اسلام را در آداب و رسوم و عبادات خلاصه می کنند.

الحوثی جاهلیت امروز به همراه سردمداران، ارتش ها و سرکردگان آن را، برای بشریت، خطرناک تر و فاجعه آمیزتر از جاهلیت نخستین دانست و گفت: اگر جاهلیت دیروز با خنجر و شمشیر قتل و کشتار می کرد، جاهلیت امروز مرگبارترین سلاح ها را برای کشتار بی رحمانه هزاران انسان به کار می برد.

وی افزود: مشکل کنونی امت اسلام آن است که شرورترین حاکمان، مردم را به بردگی گرفته اند این درحالی است در اسلام، بندگی در برابر انسان ها و به بندگی گرفتن انسان ها، جایی ندارد.

رهبر انصارالله یمن با اشاره به این که امت اسلام امروز دچار تفرقه شده است، گفت: برخی از مسلمانان فریب جریان تکفیری را خورده اند، جریانی که آنان را به عملیات انتحاری و منفجر کردن خود تشویق می کند.

وی افزود: یکی از جلوه های خلل فکری در فریب خوردگان، این باور است که آمریکا از حقوق بشر دفاع می کند یا رژیم اسرائیل به دنبال صلح است.
الحوثی گفت: رژیم جاهل سعودی و گروه های دست‌پروردۀ آن، ابزار آمریکا برای ایجاد تفرقه میان امت اسلام هستند.

وی خاطرنشان کرد که دشمنان امت اسلام امروز خواهان تجزیه عراق و یمن هستند به گونه ای که امت اسلام هیچ موجودتی در جهان نداشته باشد و ثروت و دارایی های جهان عرب در اختیار دشمنان قرار گیرد زیرا امت منسجم و متحدی که طرح و برنامه واقعی خود را داشته باشد، محال است تابع آمریکا شود.

الحوثی ادامه داد: آمریکا به بهای فروش سلاح های خود برای کشتن یمنی ها، به جنگ یمن آمده است و عربستان سعودی، امارات و ..تنها سربازان گوش به فرمان آمریکا هستند.
الحوثی با بیان این که اسلام واقعی اسلامی است که پیامبر اکرم(ص) به ارمغان آورده نه نمونه سعودی، آمریکایی و یا اسرائیلی، تاکید کرد که امت اسلام هیچ راهی جز بازگشت به اسلام ناب محمدی ندارد.

وی با تاکید بر این که ملت بزرگ یمن با افتخار و سربلندی تمام، مبارزه خود را علیه تجاوزگری سعودی ادامه می دهد گفت: مشروعیتی که آمریکا و سعودی از آن سخن می گویند، همان هرج و مرجی است که در جنوب با حضور داعش و القاعده شاهد آن هستیم.

رهبر جنبش انصارالله یمن، بلک واتر آمریکا را طرح مشترک آمریکا با داعش و القاعده در یمن و کشورهای عربی توصیف کرد و گفت: آمریکا در حالی که فرزند مشروعی چون رژیم آل سعود در منطقه دارد، پس از کدام دموکراسی سخن می گوید؟

وی به ضربه سنگین ارتش و نیروهای مردمی یمن به نیروهای متجاوز سعودی اشاره کرد و گفت: موشک توچکای یمنی، خون ناپاک متجاوزان آمریکایی و سعودی و داعشی و اسرائیلی را در باب المندب به هم آمیخت.

الحوثی در ادامه به موضع ثابت جنبش انصارالله در همبستگی با ملت فلسطین اشاره کرد و گفت: هرگونه عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل خیانت و مشارکت در جنایات این رژیم است.

پربیننده ترین خبرها