مخالفت اهل سنت و شیعیان عراق با مداخله آمریکا

مخالفت اهل سنت و شیعیان عراق با مداخله آمریکا
پنج‌شنبه 3 دی 1394 - 18:35

عراق، (العالم) – شخصیت های سنی و شیعه عراق مداخله آمریکا در امور داخلی این کشور و تلاش برای ورود نیروهای زمینی آمریکایی به عراق را محکوم کردند.

شبکه خبری "العالم" گزارش داد، شخصیت های سنی و شیعه مخالفت خود با حضور آمریکا در عراق را در همایش "حمایت از بسیج مردمی" که با حضور روحانیون و شخصیت های سنی و شیعه در کربلای معلی برگزار شد، ابراز کردند.
قاسم المعموری رییس واحدهای بسیج مردمی در دیاله به خبرنگار العالم گفت: نجات عراق و آینده آن مرهون بسیج مردمی است، چون بسیج مردمی تنها نیرویی است که ملی بودن خود را ثابت کرد و از فرمان مرجعیت و عقیده واقعی نشات گرفته است.
حاضران در این نشست همچنین گروه تروریستی داعش را ساخته صهیونیسم و همپیمانانش دانستند و تاکید کردند که مرجعیت و بسیج مردمی با هر گونه عملیات زمینی آمریکا مخالفند.
کاظم العبادی عضو گردان های موسوم به "عصائب اهل الحق" گفت: مردم، مرجعیت و گروه های مقاومت عراق با هر گونه مداخله خارجی مخالفند و می دانند آمریکا و رژیم صهیونیستی توطئه علیه کشور ما و خاورمیانه را را هدایت می کنند، از این رو مردم غیور عراق حق دفاع از کشورشان را دارند.       
شرکت کنندگان در این همایش که تحت عنوان "جهاد کفایی، ضامن وحدت و آینده عراق" برگزار شد، پیروی مردم از مرجعیت دینی برای جهاد و حمایت مردم از بسیج مردمی را ضروری دانستند. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها