تاکتیک‌های جدید ارتش سوریه در حومه حلب +فیلم

پنج‌شنبه 3 دی 1394 - 20:02

حومه جنوبی حلب، (العالم) – ارتش سوریه پس از هر مرحله پیشروی، تاکتیک‌های جدید ارائه شده از سوی اتاق عملیات را به اجرا در می‌آورد.

به گزارش پایگاه شبکه خبری العالم، با استفاده از تاکتیک های جدید، عناصر گروهک های تروریست دچار فرسایش شده و محورهای مختلف زیر آتش ارتش قرار می گیرد تا بدین ترتیب تروریست ها پراکنده و سردرگم شوند و نتوانند به هدف بعدی ارتش سوریه پی ببرند.
در همین راستا ارتش سوریه امروز پنجشنبه سه محور را زیر آتش خود قرار داد. محور اول "مناطق خان طومان، سوق الجبس و الراشدین" و محور دوم "روستاهای واقع در حومه غربی شهر حلب" و محور سوم "صومعه های حبوب الزربه و منطقه الزربه" را در برگرفت.
چنین تاکتیکی باعث شده تا عناصر تروریست میان خود دچار سردرگمی و اختلاف شوند و در نهایت به همراه خانواده هایشان به سمت ترکیه عقب نشینی کنند.
ارتش سوریه همچنین مواضع تروریست ها در منطقه تل حدیه و الزربه و مناطق واقع میان خان طومان و جاده بین المللی حلب دمشق در حومه غربی حلب را زیر آتش خود قرار داد و انبار مهمات تروریست ها در منطقه ساحه النعناعی در منطقه الزهراء در غرب شهر حلب را هدف گرفت به گونه ای که ساکنان منطقه غربی حلب صدای مهیب حاصل از انفجارها را شنیدند و دود ناشی از این انفجارها را مشاهده کردند.
از سوی دیگر نیروی هوایی روسیه و سوریه در حومه شمالی حلب مراکز تجمع و تحرکات تروریست ها در روستاهای احرز و حومه شهر اعزاز و تل جبین و منطقه دویر الزیتون و نفت کش های حامل نفت داعش را هدف قرار دادند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها