یمن برای نبرد تا صد سال آینده آماده است

یمن برای نبرد تا صد سال آینده آماده است
جمعه 4 دی 1394 - 11:44

سخنگوی رسمی ستاد مشترک نیروهای مسلح یمن تاکید کرد، با توجه به عزم و اراده ارتش و کمیته های مردمی و حمایت مردم، می توان به نبرد ادامه داد حتی اگر صد سال طول بکشد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از خبرگزاری "سبأنت" سرتیپ ستاد "شرف غالب لقمان" گفت: اولین مرحله از تشدید اقدامات نظامی به عنوان یکی از گزینه های راهبردی علیه دشمن متجاوز در اوایل ماه جاری میلادی به اجرا گذاشته شد.
وی افزود: ارتش و کمیته های مردمی در این مرحله ماموریت های دفاعی و هجومی خود را با موفقیت و شایستگی زیاد به میزان 95 درصد به اجرا درآوردند.
سخنگوی ستاد مشترک یمن توضیح داد: این جنگ باعث شد تا ارتش و ملت با هم یکی شوند و ساختار تسلیحات دفاعی و تهاجمی ما پیشرفت نماید.
شرف لقمان خاطرنشان کرد: با توجه به امکانات فراهم آمده و توانایی های بهینه سازی شده و عزم و اراده ارتش و کمیته های مردمی و حمایت و پشتیبانی ملت می توان این جنگ را تا صد سال دیگر ادامه داد.
سرتیپ لقمان بار دیگر از سران ائتلاف متجاوز و مزدوران شان خواست تا به جنایات خود پایان دهند. جنایاتی که فقط افراد بیگناه و تاسیسات زیربنایی و منافع عمومی ملت را هدف خود قرار داده است .
وی خطاب به آنها گفت: آنچه که یمن از دست می دهد باعث سرنگون شدن شما خواهد شد، و نفرین تاریخ به شما رحم نخواهد کرد و ما هرگز از خشم و انتقام خود چشم نخواهیم پوشید. 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها