داعش در رمادی افراد خود را تیرباران کرد

داعش در رمادی افراد خود را تیرباران کرد
شنبه 5 دی 1394 - 13:15

گروه تروریستی داعش 50 نفر از عناصر خود را در شهر رمادی در غرب عراق به دلیل خودداری از بستن کمربند انفجاری برای عملیات انتحاری، تیرباران کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از "سیریا نیوز"، سرهنگ ولید الدلیمی یکی از افسران فرماندهی عملیات الانبار گفت: این گروه تروریستی 50 نفر از اهالی فریب خورده رمادی را به جرم نافرمانی و خودداری از بستن کمربند انفجاری تیرباران کرد.

وی افزود: این گروه تروریستی جنازه این افراد در نقاط مختلف شهر رمادی دفن کرد.

الدلیمی خاطرنشان کرد: عناصر این گروه تروریستی از آنجا که فهیمده اند با پیشروی نیروهای عراقی چیزی به پایان کارشان در رمادی نمانده است، جنایات وحشیانه ای را در حق اهالی رمادی مرتکب می شوند.
نیروهای مشترک عراقی از سه شنبه گذشته عملیات گسترده ای را برای بیرون راندن تروریستهای داعش از رمادی مرکز استان الانبار (غرب عراق) آغاز کرده اند.
در سپتامبر گذشته نیز داعش 50 نفر از افراد خود را به اتهام خیانت و فرار از درگیریها در بیجی، در استان صلاح الدین تیرباران کرده بود.

داعش ساخته و پرداخته سرویسهای اطلاعاتی و جاسوسی آمریکایی و اسرائیلی است و تفکرات آن برخاسته از وهابیت است؛ "ابوبکر بغدادی" سرکرده اصلی گروه تروریستی داعش در دوران حضور اشغالگران آمریکایی در زندان بوکا در اختیار آمریکایی ها بود. این گروه تروریستی وهابی و تکفیری با اقدامات خود تلاش می کند چهره اسلام و مسلمانان را در دنیا مخدوش کند. 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها