لو رفتن تلاش برای قهرمان سازی از اردوغان!+فیلم

شنبه 5 دی 1394 - 19:56

العالم - شبکه های تلویزیونی امروز (شنبه) تصاویری پخش کردند که در آن ادعا شده بود، جوانی که قصد خودکشی داشت، توسط "رجب طیب اردوغان" رییس جمهوری ترکیه نجات یافت؛ اما طولی نکشید که این موضوع به دلیل ساختگی بودن، از سوی برخی رسانه ها با تردید جدی مواجه شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم و به نوشته "اسکای نیوز"، براساس فیلمی که به نظر می رسد از طریق چند دوربین و به شیوه ای حرفه ای تهیه شده و پایگاه خبری دیلی میل آن را منتشر کرد، خودروهای کاروان حامل اردوغان رئیس جمهوری ترکیه، صبح روز گذشته (جمعه) روی پل بسفر ایستاده بودند.

این منبع افزود: همراهان اردوغان نزد مردی که لبه پل ایستاده و به اصطلاح قصد خودکشی داشت رفتند و تنها در چند ثانیه وی را از قصد خود برای خودکشی منصرف کردند.

بر اساس این گزارش، گذشته از موضوع تردید برانگیز حضوررئیس جمهوری ترکیه در محل خودکشی این جوان، دوربین های متعدد و فردی با انگیزه خودکشی در مکانی واحد و نیز سرعت عجیب همراهان اردوغان در قانع کردن این فرد، بی خیالی و خونسردی شخص اردوغان در این صحنه و حتی پیاده نشدن وی از خودرو و اکتفا کردن اردوغان به دست دادن با این جوان و گفتن چند جمله درحالی که مشغول مکالمه با تلفن همراه خود بود نیز از جمله مواردی است که این موضوع را تردید آمیز جلوه می دهد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها