اعتراف جالب البغدادی سرکرده داعش

اعتراف جالب البغدادی سرکرده داعش
شنبه 5 دی 1394 - 23:05

العالم - "ابوبکر البغدادی" سرکرده گروهک تروریستی داعش امروز (شنبه)، ضمن اعتراف به از دست دادن بسیاری از مناطق در عراق و سوریه، ادعا کرد که این گروهک وارد آخرین جنگ خود در این مناطق می شود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سرکرده گروهک تروریستی داعش در سخنانی که سایت های وابسته به این گروهک فایل صوتی آن را منتشر کردند، گفت: داعش بسیاری از مناطق تحت تصرف خود را در عراق و سوریه از دست داده اما این امتحانی بیش نیست.

البغدادی که سال 2014 خود را "خلیفه" تروریست های تحت هدایت سرویس های جاسوسی صهیونیستی و منطقه ای، خواند، افزود: "جنگ پیش رو آخرین جنگ داعش خواهد بود و پس از آن به غرب یورش خواهیم برد و آنها دیگر به ما حمله نخواهند کرد و آنگاه اسلام در سراسر جهان حکمفرما خواهد شد".

گروهک تروریستی داعش که جرم و جنایت و قتل و کشتار مردم بی گناه را بازی و سرگرمی خود کرده و در وحشی گری بی نظیر شده، در روزها و ماه های اخیر بسیاری از مناطق تحت اشغال خود را در عراق و سوریه از دست داده است.

به عقیده تحلیلگران، این سخن البغدادی بیشتر برای تقویت روحیه عناصر تروریست گروهک داعش که درگیری های دشواری در سال آینده خواهند داشت،  مطرح شده است.

از سرکرده داعش طی شش ماه گذشته هیچگونه پیام صوتی و تصویری منتشر نشده است.

پربیننده ترین خبرها