شهادت جوان فلسطینی در قدس اشغالی+فیلم

يکشنبه 6 دی 1394 - 08:55

العالم - یک جوان فلسطینی صبح امروز( یکشنبه ) در تیراندازی نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی به شهادت رسید.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گزارش های اولیه حاکیست که این فلسطینی پس از حمله به یک نظامی اشغالگر صهیونیست با تیراندازی نیروهای اشغالگر به شهادت رسید.

 

با شهادت این فلسطینی شمار شهدای انتفاضه در هشتاد و هشتمین روز خود به 140 نفر و تعداد مجروحان به بیش از15 هزار نفر رسید.

درهمین حال جوانی فلسطینی که عصرروز(شنبه) به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در ایست بازرسی حواره در جنوب نابلس زخمی شده بود، بر اثر شدت خونریزی و جراحات وارده به شهادت رسید.

رژیم صهیونیستی مدعی شده است که این جوان فلسطینی قصد داشته است با خودرو یک نظامی این رژیم را در ایست بازرسی حواره زیر بگیرد که نظامیان صهیونیست به سمت وی تیراندازی کرده و او را به شهادت رساندند.

شاهدان عینی نیز گفتند که نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت خودرویی که قصد سبقت از دیگر خودروها در ایست بازرسی حواره را داشته تیراندازی کرده و راننده آن را به شهادت رساندند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که راننده خودرو شهید ماهر حسنی جبابی شهروند 56 ساله فلسطینی بوده است.

گفته های شاهدان عینی حاکی از آن است که این حادثه صرفا یک حادثه تصادف بوده است که طی آن یک نظامی صهیونیست از ناحیه پا جراحت های سطحی برداشته است و به بیمارستان بلنسون انتقال داده شده است.

نظامیان رژیم صهیونیستی در نهایت بی رحمی و به شکل بی رحمانه ای این شهروند فلسطینی را به رگبار بسته و شهید کردند.

این در حالی است که نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز شنبه به بهانه تلاش یک جوان فلسطینی برای حمله به آنها با استفاده از سلاح سرد، به سمت وی تیرانداز کردند و او را به شهادت رساندند.

پربیننده ترین خبرها