پیش‌بینی هنیه درباره مقاومت در سال 2016

پیش‌بینی هنیه درباره مقاومت در سال 2016
دوشنبه 7 دی 1394 - 13:27

نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) پیش بینی کرد که در سال 2016 مقاومت در کرانه باختری، همانند مقاومت در غزه افزایش یابد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "اسماعیل هنیه" در مراسمی که سازمان پلیس فلسطین در غزه به مناسبت سالروز نبرد "الفرقان" برگزار کرد، اظهار داشت: جنگ های صهیونیست ها علیه نوارغزه، قدرت مقاومت را افزایش داده است.

وی باردیگر تاکید کرد اگر دشمن صهیونیستی به فکر تجاوز به غزه بیفتد بهایی بیشتر از گذشته خواهد پرداخت.

اسماعیل هنیه به سران رژیم صهیونیستی هشدار داد با این کار آینده سیاسی خود را از دست می دهد.

وی تاکید کرد: بزرگترین دستاوردی که حماس در دوره خود کسب کرده حفظ امنیت داخلی فلسطین است؛ البته این دستاورد متعلق به حماس نیست و یک دستاورد ملی است و باید حفظ شود.

نایب رئیس دفتر سیاسی حماس اظهار داشت: دشمن صهیونیستی سه هدف سرنگونی دولت، تحویل شالیت و توقف شلیک موشک ها را برای جنگ الفرقان تعیین کرده بود اما دولت ساقط نشد بلکه ما آن را براساس دیدگاه ملی تحویل دادیم و شالیت بعد از اینکه در مقابل آن، بیش از هزار اسیر فلسطینی را از زندان های رژیم اشغالگر آزاد کردیم، مبادله شد، و درباره موشک ها نیز باید گفت که برد این موشک ها کل فلسطین را دربرمی گیرد.

هنیه گفت: غزه در مدت ده سال درگیر سه جنگ شده و در این مدت حلقه محاصره تنگ تر شده و چالش ها افزایش یافته و غزه در کانون طوفان بوده و هست.

وی افزود: غزه با نبردی سه جانبه یعنی انزوا در زمینه سیاسی، جنگ ها در زمینه نظامی و محاصره در زمینه اقتصادی مواجه بوده است.

اسماعیل هنیه خاطر نشان کرد: انتفاضه قدس امنیت صهیونیست ها را از بین برده است و انتفاضه ادامه دارد تا اینکه سرزمین فلسطین آزاد شود. انتفاضه روند تصاعدی دارد و توانسته است موانع را پشت سربگذارد که مهم ترین آن مانع کنترل و مهار و سرکوب صهیونیستی است. انتفاضه بزرگتر از آن است که کسی بتواند آن را مهار و کنترل کند و آن انتفاضه آزادسازی است نه تحریک.

پربیننده ترین خبرها