انتفاضه قدس صهیونیست ها را روانی کرد

انتفاضه قدس صهیونیست ها را روانی کرد
سه شنبه 8 دی 1394 - 10:32

العالم - گزارش های صهیونیستی حاکی از آن است که 8 هزار اسرائیلی از جمله هزار و 500 نفر در قدس اشغالی در نتیجه عملیات های مقاومتی فلسطینیان در جریان انتفاضه قدس دچار شوک روانی شده و تحت درمان قرار گرفته اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، انجمن صهیونیستی درمان بیماری های روانی گزارشی را در این زمینه تهیه کرده و قرار است در کنفرانسی در شهر عسقلان واقع در جنوب فلسطین اشغالی پیرامون همین موضوع آن را ارائه دهد.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از روزنامه عبری زبان معاریو گزارش کرد که در مقابل هر کشته یا مجروح اسرائیلی درعملیات های مقاومتی فلسطینیان دست کم 27 اسرائیلی دیگر دچار شوک روانی شده و باید تحت درمان قرار گیرند.

بر اساس این گزارش، هزاران اسرائیلی در نتیجه مشاهده عملیات فلسطینیان در تلویزیون دچار شوک روانی شده اند حال آنکه خود در صحنه این حوادث حضور نداشتند.

بر اساس آمارهای پلیس رژیم صهیونیستی، از آغاز انتفاضه قدس تاکنون 25 نظامی و شهرک نشین صهیونیست به هلاکت رسیده و 280 نفر هم زخمی شده اند. همچنین تاکنون 120 مورد حمله با سلاح سرد، 46 مورد تیراندازی، 75 مورد پرتاب کوکتول مولوتف و 30 مورد عملیات زیرگیری با خودرو علیه صهیونیست ها انجام شده است و تنها در شهر قدس، 8 اسرائیلی در عملیات های مقاومتی به هلاکت رسیده و 60 نفر هم مجروح شده اند.

پربیننده ترین خبرها