2016، سال "ارادۀ پیروز" مردم بحرین

2016، سال
شنبه 12 دی 1394 - 09:27

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه سال 2016 را سال "ارادۀ پیروز" نامگذاری کرد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، این ائتلاف با انتخاب شعار انقلابی جدیدی برای سال 2016 ، بر پیروزی اراده مردم و احقاق حقوق قانونی آنان در تعیین سرنوشت خود و پایان دادن به حکومت دیکتاتوری آل خلیفه و از بین بردن فساد تاکید کرد.

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه، روز جمعه اول ژانویه 2016 در بیانیه پایانی گردهمایی بزرگ ستره خاطرنشان کرد: مردم بحرین در حالی سال جدید خود را آغاز می کنند که اراده محکم تری برای ادامه انقلابشان دارند، انقلابی که از 14 فوریه 2011 آغاز شد و مردم برای رسیدن به اهداف عالی خود در زمینه تحقق آزادی، دموکراسی و داشتن حق تعیین سرنوشت شمار زیادی شهید، زخمی و همچنین زندانی و یا تبعید شده اند.

این ائتلاف تصریح کرد: شخصیت سال 2015 میلادی یعنی سال عزت و غرور؛  شیخ علی بن احمد الجدحفصی بود.
ائتلاف 14 فوریه از همه  شخصیتهای مدافع و حامی مردم که سختی ها و فشارهای پی درپی آل خلیفه را تحمل کردند به ویژه پدران و مادران و خانواده شهدا قدردانی و تشکر کرد.

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه همچنین خواستار آمادگی مردم برای شرکت در آیین بزرگداشت پنجمین سالروز انقلاب فوریه شد و تاکید کرد که حکومت آل خلیفه در برابر استقامت مردم در میدانهای شهرها ناتوان و در صدد پنهان کردن این ضعف خویش است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها