آیت الله اراکی: آل‌سعود به زودی فرو می‌پاشد

آیت الله اراکی: آل‌سعود به زودی فرو می‌پاشد
شنبه 12 دی 1394 - 14:18

رئیس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در واکنش به جنایت آل سعود در اعدام شیخ نمر باقر النمر تأکید کرد، حکومت آل سعود به زودی فرو می‌پاشد.

آیت الله "محسن اراکی" روز شنبه در مصاحبه با شبکه خبری العالم گفت: شهادت شیخ نمر باقر النمر را به جهان اسلام و همه مظلومان دنیا تسلیت می گوییم.
 

"دستان آل‌سعود به خون مظلومان در عراق، سوریه و یمن آغشته است"

وی افزود: به پادشاه عربستان نامه نوشتیم و به او نصیحت کردیم که دست به این اشتباه بزرگ نزند؛ تأکید کردیم که این کار آتش فتنه بین مسلمانان را برمی افروزد.
آیت الله اراکی افزود: دستان آل‌سعود به خون مظلومان در عراق، سوریه و یمن آغشته است و این نظام در پس پرده همه فتنه ها قرار دارد.
آیت الله اراکی گفت: سقوط نظام سعودی آغاز شده، و این فاجعه (اعدام آیت الله نمر) بیانگر آن است که این نظام خرد خود را در اداره امور از دست داده است.
وی در ادامه تأکید کرد: اقدامات حکام سعودی هیچ نفع و سودی برای هیچکدام از دولتهای اسلامی ندارد، و این امر بیانگر آن است که این حکام اعصاب و خرد خود را از دست داده اند.
ایت الله اراکی با بیان اینکه حکومت سعودی به زودی فروخواهد پاشید، هشدار داد: طی ماه‌های آینده اتفاقی در عربستان روی خواهد داد که حکومت آن را متزلزل خواهد کرد.
رئیس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: جهان اسلام در قبال اقدامات حکام سعودی دست بسته نخواهد ایستاد؛ و همه این اقدامات بیانگر آن است که آنان عقل خود را از دست داده‌اند.

پربیننده ترین خبرها