کشته شدن نظامیان سعودی در خاک عربستان

کشته شدن نظامیان سعودی در خاک عربستان
پنج‌شنبه 17 دی 1394 - 11:13

تعدادی از نظامیان سعودی امروز پنج شنبه در حمله موشکی ارتش و نیروهای مردمی یمن به مواضع نظامی آنها در سه منطقه جیزان، نجران و عسیر در داخل خاک عربستان کشته شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یک منبع نظامی درمنطقه جیزان به خبرگزاری رسمی یمن (سبأ) گفت: امروز پنج شنبه در انفجار یک بمب در مسیر کاروان نظامیان سعودی در پشت موضع نظامی "بلبله" در منطقه جیزان، تعدادی از آنها کشته و مجروح شدند.

این منبع افزود: ارتش یمن دو موضع نظامی الفریضه و جحفان و نیز اطراف شمالی منطقه الخوبه و غرب منطقه الغاویه و منطقه العطایا الشرقیه را با شلیک دهها فروند موشک و خمپاره هدف قرار داد.

به گفته این منبع، ارتش و نیروهای مردمی یمن همچنین مواضع ارتش سعودی در علیب و واحدهای توپخانه آن در جنوب غربی دو منطقه صله و نهوقه و مرکز نظامی الشبکه و موضع نظامی 176 را به همراه دو موضع نظامی العش و المخروق و گذرگاه الخضرا را در منطقه نجران با موشک و توپخانه هدف قرار داد. این منبع تأکید کرد: در این موشک باران بخش عمده ای از تجهیزات نظامی سعودیها منهدم شدند.

این منبع افزود: ارتش و نیروهای مردمی یمن با شلیک موشک و گلوله های توپ، تجمع نظامیان سعودی در آن سوی ارتفاعات شیبانی در منطقه عسیر را هدف قرار دادند. همچنین پادگان العرق نیز هدف حمله موشک و توپخانه ای ارتش و نیروهای مردمی یمن قرار گرفت و خسارات و تلفات سنگینی به ارتش سعودی وارد شد.

پربیننده ترین خبرها