تلفات سنگین داعش در شمال عراق

تلفات سنگین داعش در شمال عراق
پنج‌شنبه 17 دی 1394 - 22:54

العالم - فرماندهی عملیات مشترک عراق اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته 70 تروریست "داعش" کشته و زخمی شده و 16 خودرو و 32 بمب این گروه نیز منهدم شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، دربیانیه این فرماندهی که پایگاه اینترنتی "السومریه نیوز" آن را منتشر کرد آمده است: هواپیماهای جنگی ارتش عراق تجمع داعش در جزیره "سامرا" را بمباران کردند که دهها تروریست این گروه کشته و زخمی و 12 خودروی آنان منهدم شد.

بیانیه افزود، این بمباران در منطقه "طولی پاشا" در بخش "تلعفر" انجام شد که به انهدام شماری خودرو داعشی، کشته شدن 15 تروریست و انهدام انبار بمب داعش در ورودی بخش انجامید.

همچنین هواپیماهای ائتلاف چند خودروی بمب گذاری شده داعش را در روستای "تمارات" و منطقه "حرانه" منفجر کردند که 9 تروریست کشته، 7 نفر زخمی و تمام خودروها منهدم شد.

ناحیه "القیروان – بلیج" در جنوب "سنجار" نیز با انهدام سه کامیون بمب گذاری شده، کشته شدن 18 تروریست و زخمی شدن 9 تروریست دیگر مواجه بود.

نیروهای عملیات بغداد نیز به پیشروی به طرف جنوب فلوجه ادامه دادند که 12 تروریست کشته، شماری زخمی، 32 بمب خنثی، یک خودرو و مقادیری تجهیزات داعش منهدم شد. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها