سخنگوی ارتش یمن:

شکست ائتلاف متجاوز در چند جبهه در یمن

شکست ائتلاف متجاوز در چند جبهه در یمن
جمعه 18 دی 1394 - 10:14

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تأکید کرد: برخلاف آنچه برخی رسانه ها به نقل از منابعی در ائتلاف متجاوز عربستانی امریکایی اعلام کرده اند نیروهای ائتلاف متجاوز در پیشروی در جبهه های حرض الطوال و میدی ناکام شده اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سرتیپ شرف لقمان به خبرگزاری رسمی یمن سبأ گفت: ارتش و کمیته های مردمی کنترل عملیات نظامی در جبهه های حرض الطوال و میدی را در دست دارند.
وی افزود: نیروهای یمنی با شجاعت بی نظیر و تاکتیک نظامی قوی با تلاش های عناصر متجاوز و مزدوران داخلی شان برای پیشروی به طرف حرض الطوال و میدی با پشتیبانی جنگنده های ائتلاف، مقابله می کنند.
سرتیپ لقمان تصریح کرد: ائتلاف متجاوز و مزدورانش در این عملیات بی هدف تلفات مادی و جانی سنگینی را متحمل شده اند و حملات آنها نتیجه ای جز خواری شکست نداشته است.
این فرمانده یمنی تأکید کرد: تمرکز حملات هوایی ائتلاف متجاوز در مرحله کنونی بر صنعا و سایر استان ها، واکنش جنون آمیز به ضربات سنگین و دردناکی است که نیروهایشان در میدان درگیری ها متحمل می شوند.
سرتیپ لقمان با تقدیر از پایداری و مقاومت ملت یمن و حمایت آنها از ارتش و کمیته های مردمی در مقابله با ائتلاف متجاوز عربستان تأکید کرد: ارتش و کمیته های مردمی با حمایت مردم خواهند توانست به عملیات نظامی به دفاع از کشور و دستاوردهای آن و ضربه زدن به متجاوزان ادامه دهند. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها