فعال سیاسی یمنی: عربستان برای آمریکا تاریخ مصرف دارد

فعال سیاسی یمنی: عربستان برای آمریکا تاریخ مصرف دارد
جمعه 18 دی 1394 - 21:39

العالم - رییس شورای سیاسی "انصار الله" با بیان اینکه عربستان سعودی برای واشنگتن تاریخ مصرف دارد گفت، پس از آنکه خدمات عربستان در منطقه به امریکا تمام شود، کاخ سفید این کشور را دور خواهد انداخت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، تارنمای "المسیره نت" گزارش کرد: "صالح الصماد" این سخنان را امروز(جمعه) در اجتماع بزرگ مردم صنعا بیان کرد.

تجمع گسترده مردم صنعا دراعتراض به حملات هوایی سعودی ها با سلاح های ممنوعه به این شهر و دیگر شهرهای یمن، برگزار شد.

مردم با شعارهای مرگ برآمریکا، مرگ براسرائیل و مرگ بر آل سعود حمایت های گسترده کاخ سفید و صهیونیست ها از رژیم حاکم بر ریاض را مورد انتقاد قراردادند.

رئیس شورای سیاسی انصارالله در این تجمع افزود، نقش منفی سازمان ملل متحد باعث تشویق متجاوزین به جنایت شد؛ اما نظام سعودی نمی تواند ملت یمن را به زانو در آورد.

الصماد  ادامه داد، متجاوزین مجری توطئه تجزیه منطقه و ایجاد هرج و مرج در عدن هستند؛ اما با پایداری ملت ما سقوط خواهند کرد. 

وی خاطر نشان ساخت، برخی به آن دسته از فعالان سیاسی تکیه دارند که بین ریاض و یمن تردد داشته و می کوشند با ایجاد رعب، مردم را به امتیازدهی وادارند، ما به این افراد می گوییم این همه فداکاری نکردیم تا تسلیم شویم به همین دلیل هرگز بر سر عزت و کرامتمان سازش نمی کنیم و تسلیم نمی شویم.

یادآور می شود هواپیماهای سعودی از زمان آغاز تجاوز گسترده به یمن در فروردین ماه امسال تاکنون چندین بار شهرها و مناطق مختلف این کشور را با بمب های ممنوعه خوشه ای بمباران کرده اند که منجر به قتل عام گسترده شهروندان و وارد آمدن خسارت به ساکنان این شهرها شده است. 

بمب های خوشه ای سعودی ها پیش از این توسط آمریکا تامین شده است.

پربیننده ترین خبرها