صحنه‌هایی از پیشروی ارتش سوریه در داریا

شنبه 19 دی 1394 - 12:22

پیشروی نیروهای ارتش سوریه در شهر داریا در غرب استان ریف دمشق همچنان ادامه دارد.

"مازن سلمو" خبرنگار شبکه العالم از ریف دمشق گزارش داد، ارتش سوریه توانست بیش از پیش در محدوده میدان " فصول چهارگانه" در جنوب شهر داریا استان ریف دمشق پیشروی کند، و چند ساختمان را که محل اختفای تروریست ها بود ، به کنترل خود درآورد .
شهر داریا در غرب استان ریف دمشق واقع است و هم اکنون صحنه درگیری سنگین ارتش و گروه های تروریستی است که شدت درگیری ها در محدوده میدان "الفصول الاربعه" بیش از دیگر مناطق این شهر است .
ارتش در داریا به خوبی پیشرفت می کند و با کنترل چند ساختمان تحت تصرف گروه های تروریستی در میدان فصول چهارگانه تعدادی از اعضا و سرکردگان این گروه ها را از پا درآورد.
یکی از نیروهای ارتش سوریه در مصاحبه با شبکه خبری العالم گفت : تروریست هایی که در محدوده میدان الفصول الاربعه مستقر بودند و کشته شدند، اتباع غربی بودند . 
ارتش همچنین با توپخانه سنگین و نیروی هوایی خود بیش از 6 موضع تروریست ها را در غرب شهر داریا هدف گرفت تا پیشروی نیروهای خود را تسهیل و تروریست ها را بیش از پیش تضعیف کند.
یکی دیگر از نیروهای ارتش در مصاحبه با العالم گفت : ارتش گروه های تروریستی 700 تا 800 متر به عقب رانده است و همچنان به تعقیب و گریز آنها می پردازد .
ارتش تلاش می کند که کنترل کامل حدفاصل منطقه المعضمیه به شهر داریا را به دست بگیرد تا  همه مسیرهای پشتیبانی از تروریست های مستقر در این شهر را مسدود کند.
مازن سلمو گزارشگر العالم در سوریه اعلام کرد : استحکامات دفاعی تروریست ها در شهر داریا در برابر حملات ارتش دوام نیاورد و نیروهای ارتشی توانستند مهمترین مسیرهای پشتیبانی آنها را از المعضمیه به داریا به کنترل خود دربیاورند ومسدود کنند.
 

پربیننده ترین خبرها