تازه ترین دستاورهای ارتش و کمیته های مردمی یمن

تازه ترین دستاورهای ارتش و کمیته های مردمی یمن
دوشنبه 21 دی 1394 - 15:18

یگان های ارتش و کمیته های مردمی یمن، با حمله گسترده عناصر گروه تروریستی القاعده و شبه نظامیان عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن به منطقه العقله در بحش الصومعه در استان البیضاء این کشور مقابله کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، دهها نفر از متجاوزان و مزدوران سعودی از جمله فرماندهان عملیاتی آنها در حمله موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن به چند منطقه در استان تعز کشته و یا زخمی شدند.

یک منبع نظامی یمنی با اعلام این خبر به خبرگزاری رسمی یمن (سبا) گفت: واحد موشکی ارتش و کمیته های یمن تجمع این مزدوران و متجاوزان را در دوراهی الاحیوق و یک تجمع آنها را در شمال منطقه الشقیره در بخش الوازعیه هدف قرار داد که به کشته و زخمی شدن شماری از آنها منجر شد.

یک تجمع عناصر و خودروهای نظامی مزدوران سعودی نیز در مثلث العمری هدف حمله موشکی قرار گرفت و شماری از این مزدوران کشته یا زخمی شده و تجهیزات و مهمات آنها منهدم شد.

منبع یاد شده گفت: نیروهای ارتش و کمیته های مردمی در نبردها در منطقه الوازعیه یک سرهنگ ارتش سودان را کشتند. ارتش سودان اخیرا در راستای پیشتیبانی از متجاوزان سعودی، گروهی از نیروهایش را برای جنگ در یمن وارد این کشور کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها