مخالفت اردن با افشای فهرست گروه‌های تروریستی

مخالفت اردن با افشای فهرست گروه‌های تروریستی
دوشنبه 21 دی 1394 - 18:56

العالم ـ نخست وزیر اردن تاکید کرد که کشورش قصد ندارد از لیست نام گروه‌های تروریستی که به سازمان ملل ارائه داده است، پرده بردارد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "محمد مومینی" که منصب وزارت امور اطلاع رسانی و ارتباطات اردن را هم بر عهده دارد، امروز دوشنبه 11 ژانویه در گفتگو با خبرگزاری اسپوتنیک گفت که نشست های آتی درباره بحران سوریه، همه چیز را درخصوص فهرست سازمانهای تروریستی در سوریه و تعیین دسته بندی آنها، روشن خواهد کرد.

به نوشته روسیا الیوم، مقامات اردن با تاکید براینکه این فهرست، مواضع کشورهای مختلف را درنظر گرفته و به هماهنگی این مواضع پرداخته است؛ اظهار داشتند که برخی از شرکت کنندگان در بیانیه مذاکرات وین درباره سوریه، 10 یا 15 و یا 20 اسم از گروههای تروریستی معرفی کردند و برخی دیگر نامهای بیشتری ارائه دادند.

در همین حال خبرگزاری نووستی از یک منبع نزدیک به روند مذاکرات نقل کرد که این فهرست حدود 167 گروه تروریستی را شامل می شود.

در همین راستا، پایگاه خبری "العربی الجدید" نیز روز یکشنبه آورده است که "شورای عالی مذاکرات" نامهای اعضای هیاتی که در روز 25 ژانویه در ژنو با هیات اعزامی از سوی دولت سوریه دیدار خواهد کرد، به ریاض ابلاغ کرده است.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها