آفتاب‌پرست‌های داعش چگونه تغییر شکل می‌دهند؟

آفتاب‌پرست‌های داعش چگونه تغییر شکل می‌دهند؟
دوشنبه 21 دی 1394 - 19:02

العالم - عناصر داعش در غرب برای شناخته نشدن و در امان ماندن از تعقیب نیروهای امنیتی، شکل و شمایل خود را تغییر می دهند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، داعش کتابچه ای منتشر کرده که در این کتابچه از نیروهای خود که می خواهند حملات تروریستی و انتحاری در انگلیس اجراء کنند، خواسته که موی صورت خود را بتراشند، موی سرشان را طبق مد روز آرایش کنند و صلیب به گردن بیاویزند تا هیچ کسی به آنها شک نکند.  
روزنامه اکسپرس چاپ انگلیس نوشت: داعش کتابچه خود را در 58 صفحه منتشر کرده و تصویر آتش گرفتن چند ساختمان را روی جلد این کتابچه چاپ کرده است.
اکسپرس می افزاید، داعش می خواهد حملاتش را در انگلیس ناگهانی اجرا کند تا تلفات و خرابی های زیادی برجای بگذارد و بدین منظور نیروهایش را تحریک می کند که به کلوب های شبانه حمله کنند زیرا این مراکز را بهترین اماکن برای برجای گذاشتن بیشترین تلفات و خسارات می داند.
سران داعش همچنین از نیروهای خود در اروپا خواسته اند که در مساجد نماز نخوانند، در تجمعات مشارکت نکنند، با خود [چوب] مسواک به همراه نداشته باشند، از گفتن عباراتی همچون "سلام علیکم، بارک الله و خدا خیرت بده" اجتناب کنند، انگشتر طلا به دست کنند، ساعت را در دست چپ خود بیاویزند، از ادکلن های الکلی استفاده کنند و روادیدهای جعلی خود را در اماکن مطمئن پنهان کنند.
داعش در کتابچه خود از نیروهایش می خواهد که از هر اقدامی که باعث شک نیروهای امنیتی به آنها شود، اجتناب کنند و شکل و ظاهر خود را مانند غربی ها کنند.
کتابچه داعش به زبان انگلیسی برای تروریست هایی که در غرب به سر می برند و زبان عربی نمی دانند، ترجمه شده و این کتابچه در شبکه های اجتماعی به صورت گسترده منتشر شده است.
داعش به عناصر تروریستی خود دستور داده تا پیش از حمله به مراکز دولتی یا ترور شخصیت های نظامی و غیرنظامی، این مراکز و شخصیت ها را مدتی زیر نظر بگیرند و کنترل کنند تا حملات آنها مؤثر واقع شود و بیشترین تلفات و خسارات را برجای بگذارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها