پوتین در باره ماجرای سگ خود و مرکل حرف زد+تصاویر

پوتین در باره ماجرای سگ خود و مرکل حرف زد+تصاویر
سه شنبه 22 دی 1394 - 18:59

العالم - رئیس جمهوری روسیه پس از گذشت هشت سال از طرح موضوع ترسیدن آنگلا مرکل صدراعظم آلمان از سگ وی گفت که هدف از آوردن سگ سیاهش به سالن محل دیدار با مرکل ترساندن وی نبوده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ماجرا مربوط به زمانیست که پس از دیدار آنگلا مرکل با ولادیمیر پوتین در ژانویه 2007 دراقامتگاه  رئیس جمهوری روسیه در شهر سوچی، عکس هایی منتشر شد که در آن آنگلا مرکل در موضعی انفعالی به حضور سگ سیاه و ترسناک ولادیمیر پوتین در جلسه واکنش نشان می دهد.

برخی منابع خبری امروز سه شنبه گزارش کردند که پوتین پس از این همه سال گفته است که هدف ازآوردن سگ سیاهش به داخل سالن محل دیدار با مرکل، ترساندن وی نبوده است.

تصاویرمنتشر شده از دیدار پوتین و مرکل در ژانویه 2007 که درمنزل تابستانی پوتین در شهر سوچی درمرزهای غربی روسیه گرفته شده سگ سیاه بزرگی رانشان می دهد  که وارد اتاق جلسه دو طرف شده  و به نظر می رسد که صدراعظم آلمان از وجود سگ احساس خوبی ندارد و از آن ترسیده است.

گزارش ها حاکیست مرکل از سال 1995 و پس از مواجه شدن با حمله یک سگ، از این حیوان می ترسد.

ولادیمیر پوتین درمصاحبه با روزنامه آلمانی "Bild" درباره این تصویر گفته است " می خواستم کار قشنگی انجام دهم، ولی وقتی متوجه شدم که مرکل سگ ها را دوست ندارد، از وی عذرخواهی کردم".

این حادثه درآن زمان که مرکل برای سال دوم در سمت صدراعظمی آلمان بود، جنجالی گسترده دررسانه های این کشور ایجاد کرد.  

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها