حزب الله لبنان انفجار ترکیه و عراق را محکوم کرد

حزب الله لبنان انفجار ترکیه و عراق را محکوم کرد
سه شنبه 22 دی 1394 - 19:55

العالم - حزب الله لبنان با تاکید براینکه تروریسم حد و مرز نمی شناسد ، حملات تروریستی شهرهای استانبول و بغداد را شدیدا محکوم کرد .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شبکه المنار امروز(سه شنبه) به نقل از بیانیه حزب الله لبنان یادآور شد: خطر تروریسم حد و مرز نمی شناسد لذا این پدیده شوم باید با همکاری کشورها و سازمان ها ریشه کن شود تا دامنه آن بیش از این گسترده تر نشود .

حزب الله در بیانیه خود افزود : تروریسم خطری برای کل منطقه خاورمیانه و همه جهان است و هیچ فرد، گروه و کشوری از خطرات تروریستی که جان بی گناهان را می گیرد ، در امان نیست.

دراین بیانیه تاکید شد که ریشه کنی تروریسم مستلزم شناسائی منابع مالی و تسلیحاتی گروه های تروریستی و نابود کردن این منابع است.

بیانیه حزب الله لبنان می افزاید: در مقابله با تروریسم باید همه دست به دست هم بدهند، تلاش ها یکسان و از هر گونه اختلاف اجتناب شود. مبارزه با تروریسم به این معنا نیست کسانی که در سوریه با تروریسم می جنگند، محکوم شوند. آنچه که باید محکوم شود ، حامیان تروریسم در بخش های مالی و تسلیحاتی هستند حامیانی که گروه های تروریستی را به وجود آورده اند؛ هدایت می کنند و متعاقباً مسئول همه جرایم و جنایت های شنیع و فجیع این گروه ها هستند.

انفجارهای تروریستی دیروز دوشنبه بغداد پایتخت عراق بیش از 50 کشته برجای گذاشت.

انفجار تروریستی نزدیک مسجد سلطان احمد شهر استانبول ترکیه نیز امروز سه شنبه دست کم 15 قربانی گرفت که براساس گزار منابع ترکیه ای همه آنها گردشگر خارجی بوده اند.

پربیننده ترین خبرها